Jump to content

Wat vind je van GTA Revolution

Wat vind je van GTA Revolution  

1 lid heeft gestemd

1. 1. Wat vind je van GTA Revolution

• top mod
      11
    • zeer goede mod
      8
    • goede mod
      12
    • matige mod
      6
    • slechte mod
      1
    • zeer slechte mod
      1
    • baggere mod
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb even een poll aangemaakt zodat iedereen even kan stemmen en dan weet ik meteen wat de mensen er eigenlijk van vinden :puh:

Geplaatst:
ik vind het een goedde mod maar hij loopt vast tijdens het laden... :(:(

Dan moet je de bijgevoegde readme eens lezen, daar staan verschillende redenen.

Ontopic,

Ik vind het een goede mod omdat het me best moeilijk lijkt enzo om dat te maken. Maar de wegen knipperen en er zijn nog wat meer dingen, zoals onder sommige huizen [gebouwen] kan je gewoon onder komen en dan er weer heel moeilijk onderuit komen en als je dan net een motor hebt dan moet je hem weer achterlaten. Voor de rest PRIMa mod..

Geplaatst:
Ja,

dat is jammer genoeg waar. Maar het is een bug die moeilijk weg te halen is.

ahg, we zijn ook maar beginners hier op het forum, jullie hebben flink geleert van deze mod denk ik. dat er de volgende keer minder bugs zullen zijn is bijna zeker

Geplaatst:

Jah een supercoole mod.. :)

Alleen toen ik de mod had geinstalleerd begon me MTA te trippen, en ook vond ik de eerste missie onmogelijk gemaakt... Ik moest duz een trainer gebruiken om de tijd te 'freezen' terwijl ik niet van cheaten hou.. :puh:

Anyways wel goed werk.. :D Kan nie wachten op Revolution 2.. B)

Geplaatst:

eigenlijk stelt met het wel teleur dat je in het begin maar 1 gedeelte hebt, en dat je het 2de moet vrijspelen mbv een hele moeilijke missie

dus het is een mooie mod, maar er moest eigenlijk geen hek staan tussen de 2delen

Geplaatst:

hij is okee, maar er moeten meer huizen te koop zijn en grotere omgeving etc.... ik heb em wel maaar ik ben er mee uitgespeeld, na 2 maanden

Geplaatst:

ik vind gta revo matig omdat het een beetje slecht is uitgewerkt maar voor de rest is het een goede mod

• 2 weken later...
Geplaatst:

Het is een top mod, maar sinds een paar dagen is mijn pc een beetje ziek[melk over het moederbord door m'n broertje] en het is nog een wonder dat hij werkt, dus ik wacht tot mijn nieuwe moederbord binnen is en dan speel ik verder.

Alleen die missies die zijn niet zo makkelijk...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...