Jump to content

FSX probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik speel alweer een tijdje FSX maar als ik sommige vliegtuigen wil laden blijven ze helemaal wit.

Je ziet dan geen ramen of deuren alleen een vage kleur wit.

Geplaatst:

Het kan verschillende dingen zijn, zou ik eerst mogen vragen bij welke vliegtuigen jij dit hebt? Als dit het geval is bij 'addons' dan kan het betekenen dat de addon niet helemaal compleet was, en dat je speciaal daarvoor weer van die 'repaint' pakken moet hebben.

Ook kan het wezen dat je PC het niet helemaal aan kan, je kunt je settings ook lager/hoger zetten.

Geplaatst:

Als je het moe(s)t kopen, dan kun je vrijwel altijd bij de support gedeelte terecht van de makers van dit type vliegtuig.

Ik heb zelf ook Payware toestellen van Captain-Sim, en ALPHA Simulations e.d. en hun hebben ook een support gedeelte op hun sites.

Mocht je geen support krijgen, dan kun je nog altijd op de FS sites naar repaints zoeken voor dat type vliegtuig, denk er wel aan dat de repaint bij dat toestel hoort, en niet bij een andere Airbus.

Geplaatst:

Ik speel zelf FS2004, en daarbij zit een map, dat heet FS9, daar plaats ik altijd de scenery's.

Wat ik ook wel eens zie, vooral bij payware, dat je het gewoon automatisch kan installeren.

Tevens is het misschien ook wel leuk om te weten, maar er is ook een gigantische scenery mod van Nederland, zie voor meer informatie: www.nl-2000.com :)

Geplaatst:
Weet je niks voor het witte vliegtuig heb hem al opnieuw geinstalleerd enzo.

Zoals ik al zei, ga opzoek naar repaints van dit type aircraft.

Zoek op verschillende Flight Simulator Addon websites naar nieuwe repaints, die bij dit type vliegtuig past, mag ik misschien ook de maker(s) van dit vliegtuig weten?

Geplaatst: (bewerkt)
Weet je niks voor het witte vliegtuig heb hem al opnieuw geinstalleerd enzo.

Zoals ik al zei, ga opzoek naar repaints van dit type aircraft.

Zoek op verschillende Flight Simulator Addon websites naar nieuwe repaints, die bij dit type vliegtuig past, mag ik misschien ook de maker(s) van dit vliegtuig weten?

Ik zal hem ff opzoeken maar eerst deed hij het wel zou het dan verloren zijn gegaan ofzo?

EDIT:http://www.comcol.nl/detail/60541.htm daar staat hij.

Bewerkt: door RS-modder

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...