TalkingPear Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 ik zoek al een weeek de infernus waar rijd hij rond die van die misie ben ik kwijt Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 ik zoek al een weeek de infernus waar rijd hij rond die van die misie ben ik kwijt Klik hier om de SnapMap te bekijken Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Hij rijdt bijna nooit rond (het kan wel, maar dan moet je geluk hebben), maar als je de races van Brucie start, kom je hem daar wel eens tegen. Pak die infernus, en zorg dat de missie faalt. Vervolgens kan je hem opslaan bij je safe house. Eenvoudig én snel! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) Ik ben hem ook kwijt geraakt nadat ik de Infernus had gekregen van Bernie. Als je een race start van Brucie kun je ook tegen een Infernus racen. Of je steelt een andere zeldzame auto. En dan kom je hem vanzelf wel tegen. Na de missie Smackdown heb je de optie om auto's te verzamelen voor Stevie. Genaamd: Stevie's Car Theft , -klik-. De Infernus staat ook tussen dat lijstje. Dat zijn de enigste optie's, veel succes! Edit: Dutchy was me voor. Bewerkt: 20 juli 2008 door GrandTheftTwanO Reageren
TalkingPear Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 lukt niet ik zal maaar kijken bij stevie Reageren
Valto Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 In een dure auto rondrijden zoals een comet of een turimo werkt bijna niet. Het handigste is een paar races van Brucie doen met zelf een dure auto (in de 1e races krijg je bijna nooit dure auto's als tegenstanders) of doorgaan tot je van Stevie een infernus moet jatten. Reageren
dynastus Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Wie wilt er nou een infernus als je ook in een comet kan. Reageren
niko belic Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Wie wilt er nou een infernus als je ook in een comet kan. misschien omdat mensen infurnus een mooiere auto vinden dan de Comet Reageren
Wienish Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ik ga er dan maar even van uit dat je de Car Thefts van Stevie nog niet gedaan hebt? Indien dit het geval is, kun je ook even daaraan verder gaan, op het gegeven moment (3e missie geloof ik) moet je een Infernus jatten in Outlook, Broker. Als je deze jat, en neerzet op een parkeerplek, kun je altijd nog terug gaan naar die plek om hem echt te jatten voor Stevie. Na deze Car Theft van Stevie zul je 'm niet meer aantreffen op deze plek. Dan is het je aan te raden om een race te doen met een Turismo, Super GT of andere 'exclusieve' wagen, of gewoon een uur of 5, 6 de tijd hebben om op Star Junction / The Triangle te rijden. Maar ook als je er zoveel tijd voor vrijgeeft, geef ik je weinig kans. Btw: Let eens op de groene zin in mijn handtekening, dat is namelijk een magische spreuk die jou van pas kan komen Reageren
Valto Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Btw: Let eens op de groene zin in mijn handtekening, dat is namelijk een magische spreuk die jou van pas kan komen Ik denk niet dat je "zomaar" opeens een Infernus tegen zal komen Alex Reageren
TalkingPear Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 stevie car theft krijg je na de misie smackdown maaar die heb ik al gedaan en ik kan stevie nog niet Reageren
gta dylan Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 de opdrachten van stevie krijg je via sms. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 ik heb dus geeen sms:| Reageren
gta dylan Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 eens goed kijken in je smsen zou ik zegge Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.