rohafin Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) Heey, ik heb een vraagje als ik San Andreas (probeer te) spelen. Kan ik niet lopen zo erg hapert hij. Wat is hier het problem van?? (ik kan wel als ik boven op het hooft van CJ kijk kan ik spelen. dan doet hij heel normaal. maar als ik dan vooruit (bijvoorbeeld in een auto) ga kijken Happert hij Heel erg! Mijn system informatie: MS Windows XP sp2 AMD Athlon XP 2400+ 512MB RAM NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 18GB Vrije ruimte (Daar ligt het niet aan ) Alvast bedankt Bewerkt: 21 juli 2008 door rohafin Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Zo te zien is je videokaart niet helemaal up-to-date. GeForce 3 of beter heb je nodig, jij hebt GeForce 2 (zie de systeemeisen van WikiGTA). Denk dat die zeer sterk aan vervanging toe is.. Reageren
rohafin Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Zo te zien is je videokaart niet helemaal up-to-date. GeForce 3 of beter heb je nodig, jij hebt GeForce 2 (zie de systeemeisen van WikiGTA). Denk dat die zeer sterk aan vervanging toe is.. Sorry ik snap het niet helemaal. Moet ik nou mijn videokaart vervange?? Zoja Waar kan ik dat doen en hoe duur zijn die dinge +/- Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 In een winkel, zoek maar even rond op het web met 'GeForce 3'. Reageren
rohafin Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 In een winkel, zoek maar even rond op het web met 'GeForce 3'. kan niks vinde hoor :'( Reageren
Sprunk Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Kijk eens rond op alternate: Klik Overigens zou ik niet gaan voor een Geforce 3 want die is ook sterk verouderd. Je kun beter kijken voor de 7/8/9 serie Reageren
caspergf Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Mijn system informatie:MS Windows XP sp2 AMD Athlon XP 2400+ 512MB RAM NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 18GB Vrije ruimte (Daar ligt het niet aan ) Hoe kom je aan die informatie? Waar vind je die? Heb niet veel verstand avn computers. Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ga naar 'Start', kies 'Uitvoeren...' en typ in 'dxdiag'. Daar kun je een heleboel info vinden over DirectX, je videokaart, processor en nog meer hardware. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 @rohafin Wat voor moederbord heb je? Reageren
rohafin Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Mijn system informatie:MS Windows XP sp2 AMD Athlon XP 2400+ 512MB RAM NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 18GB Vrije ruimte (Daar ligt het niet aan ) Hoe kom je aan die informatie? Waar vind je die? Heb niet veel verstand avn computers. Heb ik van dit programme Ccleaner @rohafinWat voor moederbord heb je? Zou het niet weten hoe kan ik dat vinde? Kijk eens rond op alternate: KlikOverigens zou ik niet gaan voor een Geforce 3 want die is ook sterk verouderd. Je kun beter kijken voor de 7/8/9 serie bedankt man tminste iets voor een redelijk prijsje >>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg even de "Bewerk"-knop, svp. <<< Reageren
Sprunk Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Kijk eens rond op alternate: KlikOverigens zou ik niet gaan voor een Geforce 3 want die is ook sterk verouderd. Je kun beter kijken voor de 7/8/9 serie bedankt man tminste iets voor een redelijk prijsje Als ik dan een tip mag geven zou ik gaan voor de 8600GT. Deze kost op alternate 69. Ik heb deze kaart nu ook en ik speel SA op 1280x1024 met alles op very high en maximaale drawdistance en 2x AA, en dan heb ik gemiddeld 40 FPS! Goede kaart dus voor SA succes Reageren
rohafin Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Kijk eens rond op alternate: KlikOverigens zou ik niet gaan voor een Geforce 3 want die is ook sterk verouderd. Je kun beter kijken voor de 7/8/9 serie bedankt man tminste iets voor een redelijk prijsje Als ik dan een tip mag geven zou ik gaan voor de 8600GT. Deze kost op alternate 69. Ik heb deze kaart nu ook en ik speel SA op 1280x1024 met alles op very high en maximaale drawdistance en 2x AA, en dan heb ik gemiddeld 40 FPS! Goede kaart dus voor SA succes Dankje je Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.