kamranoi Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 rate 'em please. en het liefst met een tip/mening. Reageren
tjippie Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 ik ben niet de beste hierin, maar ik vind hem een 6,9/10 waard (A) mijn sigs. zelf zijn ook kut[/font], dus niet teveel aantrekken van dat cijfer ik vind zelf dat dat geld plaatje + the game niet zo samen gaat, ik weet nie hoe hoet komt... greetz, tjippie Reageren
kamranoi Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 weet je hoe dat komt omdat The Game commercieeler is dan jij Reageren
tjippie Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 weet je hoe dat komt omdat The Game commercieeler is dan jij LOL whaha die vind ik goed man, props voor jou whahahahaha maar ik moest me mening geven ^^ Reageren
kamranoi Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 weet je hoe dat komt omdat The Game commercieeler is dan jij LOL whaha die vind ik goed man, props voor jou whahahahaha maar ik moest me mening geven ^^ je mag altijd je mening geven maar joun mening over geld en the game vond ik echt zielig Reageren
raymono Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Hij is wel mooi maar je kan de kleur van je naam die kan je wel in een ander kleurtje doen Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Sorry hoor maar ik vind hem echt... Lelijk[/font] Het geld en de man komen niet overeen met elkaar, ze passen niet goed bij elkaar. Het achtergrond loopt door de render heen wat er niet uit ziet. De ene kant is te veel ingeblend, en de ander weer te weinig. De tekst past er ook helemaal niet bij. Ik zou écht, écht, écht nog wat tut's gebruiken Reageren
Timske Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Stylish Net niet masterlijk maar het is echt styl Ik vind je tekst er alleen niet bij passen Reageren
kamranoi Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Sorry hoor maar ik vind hem echt... Lelijk[/font]Het geld en de man komen niet overeen met elkaar, ze passen niet goed bij elkaar. Het achtergrond loopt door de render heen wat er niet uit ziet. De ene kant is te veel ingeblend, en de ander weer te weinig. De tekst past er ook helemaal niet bij. Ik zou écht, écht, écht nog wat tut's gebruiken noem eens een paar tuts op die ik moet leren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.