stano666 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Zo nu en dan gaat er tijdens het spelen op de ps2 iets mis nl. : het pauze menu verschijnt in beeld en er staat dan dat er geen controller is aangesloten , die is dan echter gewoon aangesloten . Meestal druk ik dan op driehoekje en het spel gaat verder soms moet ik dit 3 maal herhalen voor ik verder kan . Dit probleem keert om de 4 a 5 dagen weer terug . De boel is echter altijd netjes aangesloten en proper , schoon , stofvrij enz. Zijn er meer mensen met het zelfde eufel en hoe dit is op te lossen ? bvd stano666 Reageren
ArticLight Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) Zo nu en dan gaat er tijdens het spelen op de ps2 iets mis nl. : het pauze menu verschijnt in beeld en er staat dan dat er geen controller is aangesloten , die is dan echter gewoon aangesloten . Meestal druk ik dan op driehoekje en het spel gaat verder soms moet ik dit 3 maal herhalen voor ik verder kan . Dit probleem keert om de 4 a 5 dagen weer terug . De boel is echter altijd netjes aangesloten en proper , schoon , stofvrij enz. Zijn er meer mensen met het zelfde eufel en hoe dit is op te lossen ? bvd stano666 Ik heb de laatste tijd ook problemen dat mijn controller niet goed contact maakt. Dit kun ik oplossen door de 'stekker' van de controller iets omhoog te duwen in de aansluiting. Ikzelf heb er een oude memory card onder liggen en dat werkt perfect. Misschien helpt dit ook bij jou. Ik zal ff proberen een foto te maken met de webcam. Ik hoop dat het zo duidelijk is... Wat je ziet van boven tot onder: mijn memorycard, de controller aansluiting, een oude memory card die ik onder de controller aansluiting heb gedaan zodat die goed contact maakt. Bewerkt: 20 juli 2008 door ArticLight Reageren
stano666 Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) ga ik proberen , bedankt Bewerkt: 21 juli 2008 door stano666 Reageren
gammie_ Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Hallo stano666, je hebt voor het openen van dit topic, in het topic die ik 2 jaar geleden geopend had (met exact hetzelfde probleem) al gepost: Ps2 Controller reageert soms niet., nog maar 9 maanden oud. Ik heb jou daarop al een antwoord gegeven, met mijn eigen ervaring en een enkele tip, die bij mij (tot nu toe) geholpen heeft. Lijkt me dan niet van belang dat je nogmaals over het zelfde onderwerp een apart topic gaat openen... In iedergeval kijk er even naar, misschien dat het bij jou ook werkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.