Jump to content

rare fouten


nljesse

Recommended Posts

gister was ik met leagle_hunt aan het spelen het ging 2 potjes goed maar bij het derde potje kon ik wel mensen bellen maar niet praten en ineens stond er dat de tegenstander het spel had verlaten en leagle_hunt kon gewoon verder spelen :duh:

weten jullie wat er aan de hand was en kan ik het oplossen

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Als ik met 1 van de andere musketeers speel dan heb ik in het zelfde potje TDM vaak meer tegenstanders als gemertenaar.....

:duh:

Die heeft bepaalde tegenstanders niet in het spel terwijl ik ze wel heb :bonk:

En er zijn wel meer rare dingen aan de hand soms....

Dus het kan kloppen dat het af en toe een beetje vreemd gaat.... Daar is nog niets aan te doen ben ik bang :N

Link to comment
Delen op andere websites

ja rare fouten inderdaad die heeft het spel nogal wat.

ikzelf heb in me weg naar level 10, alles bij elkaar 175 000 $ verloren. Omdat het "spel" vastliep bij het laden, lekker irritant en vooral de tijd die er mee gemoeit was..

@ draak: ja héél komisch, vooral elke keer "zag je hem neit hij staat langs je" "echt waar" hoor ik door de andere kant van de headset dat klingent geluidje als je iemand neerknalt en op mijn scherm gebeurd er niks en voor me spawnt wat geld en een gun. Hilarisch ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
gister was ik met leagle_hunt aan het spelen het ging 2 potjes goed maar bij het derde potje kon ik wel mensen bellen maar niet praten en ineens stond er dat de tegenstander het spel had verlaten en leagle_hunt kon gewoon verder spelen :duh:

weten jullie wat er aan de hand was en kan ik het oplossen

:cya:

Bedoel je dat je iemand wilde 'bellen' om te praten via de PS3 in IV Online,

maar dat niet ging, en de desbetreffende persoon later (wellicht toevallig)

vertrok? Misschien komt het wel omdat de desbetreffende persoon geen

(werkende) headset heeft ingestoken, of de chatverbinding van IV MP weer

plat lag?

Link to comment
Delen op andere websites

gister was ik met leagle_hunt aan het spelen het ging 2 potjes goed maar bij het derde potje kon ik wel mensen bellen maar niet praten en ineens stond er dat de tegenstander het spel had verlaten en leagle_hunt kon gewoon verder spelen :duh:

weten jullie wat er aan de hand was en kan ik het oplossen

:cya:

Bedoel je dat je iemand wilde 'bellen' om te praten via de PS3 in IV Online,

maar dat niet ging, en de desbetreffende persoon later (wellicht toevallig)

vertrok? Misschien komt het wel omdat de desbetreffende persoon geen

(werkende) headset heeft ingestoken, of de chatverbinding van IV MP weer

plat lag?

nee bij mij stond er dat hij het spel verlaten maar hij maakte hem elkekeer gewoon dood

Link to comment
Delen op andere websites

het meest vreemde van alles is nog dat ik me er zo snel ff niks van herinner :bonk: dus misschien was het wel een bot!!!

gebeuren vage dingen ja, vooral het voorbeeld wat langedraak aangeeft wil nog wel es gebeuren ja, en ik vind de headset bug echt irritant, dan gaat t een uur goed en ineens valt je headset uit :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...