Tmzom Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 Meld aan: superwillem2fan (at) hotmail DOT com koelkastmonitor (at) hotmail DOT com Dat zijn de grootste counterstrike nerds die ik ken Reageren
josie Geplaatst: 11 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 (bewerkt) Een andere vraag: Ik heb een koptelefoon met spekergedeelte, maar hoe kan ik nou spreken in het spel?? Bewerkt: 12 maart 2005 door josie Reageren
josie Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Sorry voor de dubbelpost maar ik heb de eerste vraag en die van het geluid en niemand reageert Reageren
Sasuke Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Je heb Steam. Open steam, en onder Tools zie je staan "Source_SDK". Installeer en download het. Vervolgens zie je Face-Poser, Hammer enz. Open Hammer, je heb natuurlijk wel eerst tutorials nodig !! Daarvoor gaan we naar Halflife2World. Ik heb het eens geprobeerd, maar ik ga liever met CallofDuty mappen ( Grayadiant ). ( Ben een ex-mapper , ik skin nu voor CounterStrike ). Reageren
josie Geplaatst: 13 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Hartstikke bedank Hayate maar weet je ook een oplossing voor het spreken in het spel?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.