caspergf Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Hallo, Ik speel GTA San Andreas op 2 computers, hierdoor krijg ik het probleem twee verschillende "karakters" te hebben. Nu is mijn vraag aan jullie waar GTA de saved games opslaat. Dan kan ik die soms kopieren naar mijn USB-Stick zodat ik die op de andere computer kan zetten. Dit moet ik dan wel bij elke keer dat ik van PC wissel doen, maar dat maakt niet veel uit. Kortom: Waar slaat GTA de Saved Games op? Ik heb al lopen zoeken op de CD zelf, daar vind ik het zo 1, 2, 3 niet. Ik ben ook hier gaan zoeken: C-schijf>program files>Rockstar games>Gta San Andreas Dit was me allemaal beetje onduidelijk, heb daar ook geen verstand van ofzo. Dus het is goed mogelijk dat ie daar ergens staat, alleen weet ik niet onder welke naam ofzo. Hopelijk weten jullie dat wel! Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 De savegames worden niet op de DVD van San Andreas opgeslagen, maar in een map op je computer. Deze map is te vinden in Mijn Documenten -> GTA San Andreas User Files. De bestanden met de namen als GTASAsf1.b zijn dan je savegames. Het cijfer staat voor het slotnummer waarin je je savegame hebt opgeslagen. Succes ermee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.