Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Onderwerp: Iron Man Soort design: Signature Size design: 400x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Z.S.M Opmerking: Succes!
Arthis Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Sorry, UT, maar ik ga morgen op vakantie en heb echt helemaal geen tijd meer om iets te maken. Als iemand anders de battle met je aan wil gaan, zou dat fijn zijn....
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Ok, Veel plezier Iemand anders?
KJF Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) Ik doe deze wel, ik ga meteen aan de slag. Hij is klaar... Bewerkt: 22 juli 2008 door KJF
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Lol! Jij wint KJF: UT: Ik weet zeker dat jij wint . Maar stem toch maar .
KJF Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 We merken het wel UT, veel succes in ieder geval!
Timske Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Allebij subliem Ik kan niet kiezen! Ik geef jullie allebij 1 punt! @ UT: Je sign is geweldig meer kan ik niet zeggen @ KFJ: Je sign is ook helemaal geweldig en ik kan er ook niet veel meer over zeggen!
KJF Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Ik geef jullie allebij 1 punt! Dat kan niet :S
GTA Haas Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Ik vind de Sig van UT wel mooi, maar die van KJF is ook mooi maar te Druk. Daarom stem ik voor Unmountable Tijmen. Maar KJF Niet getreurdt jij kan altijd nog winnen.
M4X Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Net als GTA Haas stem ik ook op Unmountable Tijmen, omdat de rust die de signature uitstraalt erg mooi is. KJF, jouw signature is ook wel mooi, maar ik vind het allemaal iets te druk en de kleuren vloeken een beetje om de render heen. Er zitten iets teveel effecten in verwerkt, waardoor het allemaal door elkaar gaat lopen waardoor het vooral aan de onderkant veels te druk is. De border is nog wel redelijk, wat ook voor de tekst geldt die ik eigenlijk een beetje te groot vind. UT, jouw signature is eigenlijk het tegenovergestelde; juist heel rustig en overzichtelijk. Wat ik wel jammer vind is dat de achtergrond een beetje grauw en saai wordt door dat grijze, en je naam in de hoek rechtsonder vind ik niet zo mooi. Als je wat betere kleuren had gebruikt dan had het nog veel mooier kunnen worden
Dizzee Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Winnaar: Unmountable Tijmen, +1 punt. Verliezer: KJF, -1 punt. Closed en updated.
Recommended Posts