j1mz Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) Zoals de titel al zegt... alles gaat veranderen. Xbox live kondigt aan dat dit najaar alles een komplete makeover gaat krijgen Link hoe vinden jullie dat nou ik hoop dat je mag kiezen tussen het normale dashboard en dat nieuwe Bewerkt: 27 juli 2008 door j1mz Reageren
TheGuardian Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Mij lijkt die nieuwe xbox wel leuk. Zoals ze zeggen zal dit een totale home entertaiment zijn wat er dan allemaal gaat veranderen. Zo is het bijvoorbeeld nog makkelijker en leuker om met mensen uit je leven plezier te maken. Reageren
Rullez Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ik vind het er maar uitzien als mac wat ik er persoonlijk lelijk uit vind zien en niet lekker vind werken. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Volgens mij word dit veel overzichtelijker en beter uitgewerkt, kort maar krachtig. Het heeft wel wat weg van PS3 Home, of zeg ik het verkeerd? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) Het is mooier dan Xbox Live nu is, alleen ik wacht nu op Home. En heb geen behoefte aan Xbox Live, op de PS3 online gamen is gratis enz. Vandaar dat ik me niet zo op Xbox Live richt. Bewerkt: 20 juli 2008 door DenkaanHenk Reageren
M4X Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Het is mooier dan Xbox Live nu is, alleen ik wacht nu op Home. En heb geen behoefte aan Xbox Live, op de PS3 online gamen is gratis enz. Vandaar dat ik me niet zo op Xbox Live richt. Precies, de veranderingen die nu plaatsvinden binnen Xbox Live zijn een soort van antwoord op Playstation Home. Ik denk dat het ook wel went om een antwoord te geven op de vraag van de topicstarter, maar erg spectaculair vind ik het nou ook alweer niet. Ik hoop, met alle respect voor Xbox, dat Sony het velen malen beter gaat doen met Home omdat we daar nu al ongeveer 2 jaar op wachten, en het al een jaar is uitgesteld. Mijn verwachtingen zijn erg hoog, en ik denk dan ook dat deze veranderingen niet zoveel in het nieuws zullen komen als Home niet weer wordt uitgesteld Reageren
Rullez Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ik denk dat je de avatars meer kan vergelijken met de Mii's van de Wii. Reageren
M.Gordon Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 PlayStation Home is een virtuele wereld en dat zijn Xbox avatars niet. En het nieuwe Xbox menu lijkt verdacht veel op het XMB alleen dat daar de opties omhoog staan. Reageren
MNC3 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 PlayStation Home is een virtuele wereld en dat zijn Xbox avatars niet. Ik ben blij dat ze het zo maken, want zo iets als home dan gaap ik me zot. Ik haat nu eenmaal dat soort dingen. Het ziet er goed uit, en brengt weer een hele hoop leuke features mee Reageren
Rullez Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 PlayStation Home is een virtuele wereld en dat zijn Xbox avatars niet. Ik ben blij dat ze het zo maken, want zo iets als home dan gaap ik me zot. Ik haat nu eenmaal dat soort dingen. Het ziet er goed uit, en brengt weer een hele hoop leuke features mee Gast hoe weet je nou dat Home saai is? Er zijn wat ingame footage beelden en wat trailers meer niet. Je moet en game pas beoordelen als je hemzelf heb gespeeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.