Jump to content

vraag?

strandpop

Recommended Posts

hallo

Ik had net een missie moeten doen van u.l.p (Portrait of a Killer) ik moest toen met een politie auto via database ene Dimayevopzoeken. toen ik daar aankwam moets ik iedereen neerknallen en als laatst kwam ik nog 1 gozer tegen en die schoot ik drie keer per ongeluk, maar toen kreeg ik te zien dat je de keuze moest maken tussen leven/dood. ik wou dat die levend bleef dus ik liep weg. toen had ik de missie gehaald. mijn vraag is dan of die Dimayev waar ik drie keer op had geschoten nog levend is? (hij was nog levend toen ik wegliep) want nadat ik de missie had gehaalt belde niko niet op naar u.l.p om te zeggen dat hij Dimayev had laten leven.

Bewerkt: door strandpop
Delen op andere websites

Als Niko zegt tegen de contactpersoon van United Liberty Paper dat hij nog leeft, zie ik niet in waarom je zou vragen of hij nog leeft? :cab: In ieder geval, meneer Dimayev zal nog in leven zijn (als je die keuze neemt), naar mijn weten heeft 't ook geen invloed.

@ hieronder: Niet goed gelezen, maar als je weggaat van het terrein laat je 'm leven, en dus zal hij ook in leven blijven...lijkt me niet waarom je het dan alsnog zou vragen :7

Bewerkt: door VWO-er
Delen op andere websites

Het maakt in feite niets uit als je Dimayev laat leven of vermoord. Als je hem vermoord zie je hem natuurlijk nooit meer terug :puh:, maar als je hem niet vermoord zie je hem ook nooit meer terug. Als hij nog levend was toen je wegliep zal hij waarschijnlijk wel nog leven, al maakt dat allemaal niets uit.

Veel plezier nog met GTA IV! :)

EDIT@VWO-er: Strandpop zegt dat Niko niet belde nadat hij Dimayev had laten leven. ;)

Bewerkt: door GTA-Freak2
Delen op andere websites

Misschien ben ik in de war maar volgens mij heb je in de missie A portrait of a killer geen keuze om hem te laten leven. Misschien bedoelen jullie Ivan the Not so Terrible een missie van Vlad?

Delen op andere websites

Misschien ben ik in de war maar volgens mij heb je in de missie A portrait of a killer geen keuze om hem te laten leven. Misschien bedoelen jullie Ivan the Not so Terrible een missie van Vlad?

Volgens WikiGTA heb je deze keuze wel.

Delen op andere websites

Ik heb nog een vraagie!!!(heb geen zin om nieuw topic te maken)

Eerst had ik een Xbox maar toen had ik voor mijn verjaardag de ps3 gevraagt, want die Xbox ging continu kapot. mijn vraag is hoe het zit met die achievments die je alleen op de Xbox kan halen? zijn er op de ps3 ook achievments?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...