tjippie Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 ik heb zoals gewoonlijk weer eens een probleem(pje) ik heb al een achtergrond gemaakt etc. in ps, maar dan als ik een logo van lamborighini wil toevoegen (dus dan heb ik hem uitgeknipt, geselecteerd en verschoven naar me achtergrond) dan komt hij niet tevoorschijn, hij staat ook niet in me palettenvak etc. wie wil me helpen, want ik word er eerlijk gezegt... STRONTZIEK van thnx vur je hulp Reageren
Arthis Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Weet je zeker dat je de goede layer hebt geselecteerd waarbij je kopieren doet? Mischien is je logo zo groot dat je alleen het linkerbovenhoekje ziet. Probeer hem eens te verkleinen met [CTRL] + [T]. Houd bij het verkleinen wel [sHIFT] ingedrukt, anders word je logo misvormd veel suc6 Reageren
tjippie Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Weet je zeker dat je de goede layer hebt geselecteerd waarbij je kopieren doet?Mischien is je logo zo groot dat je alleen het linkerbovenhoekje ziet. Probeer hem eens te verkleinen met [CTRL] + [T]. Houd bij het verkleinen wel [sHIFT] ingedrukt, anders word je logo misvormd veel suc6 haha thnx man ik heb het probleem al gevonden.... (niet lachen! ) het probleem was: ik had niet ''gereedschap verplaatser'' geselecteerd whahahahahha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.