Jump to content

psp

homepoeseke

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb gisteren een psp gekocht en ik wil een psp-update uitvoeren maar ik weet niet hoe en op wat ik moet klikken nu staat het icoontje voor een psp-upate hoe moet ik die psp-update uitvoeren en wat moet ik doen?

Geplaatst:

Dit hoort thuis in Consoles en Games events, maar goed.

Als je draadloos internet hebt, kan je naar >Instellingen>Netwerk Update, of je surft naar playstation.nl en zoek daar naar update's en daar word alles uitgelegt.

Geplaatst:

Wat je ook kan doen is je filmware updaten met een spel. Daar zit namenlijk ook meestal een update bij. Je moet dan alleen even kijken of die hoger is dan je nu hebt.

Geplaatst: (bewerkt)

In ''Consoles & Game Events'' vind je bovenaan ''Belangrijke onderwerpen''. Dit topic [Tut] Net een psp gekocht?, Kijk hier wat je er allemaal mee kunt dat door Apple-mac is aangemaakt, vind je ook informatieve stukjes. Dus kijk daar ook nog even in. Wat ik trouwens nog tegenkwam in dat topic is:

Hulp bij Upgraden, hieronder vind je de beste tips, om een brick te vermijden!

-Laad je PSP minimaal 78% op. (100% Is raadzaam)

-Zorg dat je altijd je oplader aan je PSP hebt zitten.

-Waneer de update gestart is, doe dan je PSP nooit[b/], never, uit. Haal ook nooit je oplader weg. Doe tijdens het Upgraden niets. Raak geen knopje aan. Drink gewoon eventjes een frisje, bel je vriendin op, en derest gaat vanzelf.

Let hier dus ook op, voordat je gaat update. Op de officiële playstation website, kan je de nieuwste update downloaden even een link: playstation.com/update hier staat tevens ook nog wat informatie op.

Succes!

Bewerkt: door Global
Geplaatst:
Wat je ook kan doen is je filmware updaten met een spel. Daar zit namenlijk ook meestal een update bij. Je moet dan alleen even kijken of die hoger is dan je nu hebt.

doet de psp de update zelf

of moet ik dat doen

Geplaatst:

of moet ik dat doen

Dat doet hij zelf maar je moet wel de oplader er in stoppen zoals Global al zij.

• 3 weken later...
Geplaatst:

of moet ik dat doen

Dat doet hij zelf maar je moet wel de oplader er in stoppen zoals Global al zij.

Ik heb nooit mijn oplader erin :engel:. Moet je echt je oplader erin? Want er gebeurd niks ergs als ik hem er niet in heb...

• 3 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

tip om je accu groter te maken(zeggen ze)

kan je doen

batterij helemaal leeg laten lopen en dan weer opladen

weet ook niet als het klopt maarjah

• 3 weken later...
Geplaatst:

of moet ik dat doen

Ik heb nooit mijn oplader erin :engel:. Moet je echt je oplader erin? Want er gebeurd niks ergs als ik hem er niet in heb...

hoeft niet..alleen bij upaten moet hij goed geladen zijn en kan het handig zijn om hem er in te hebben....maar voor de rest; de psp het niet voor niets: playstation PORTABLE

• 2 weken later...
Geplaatst:

het gaat hier om tijdens het updaten. Als je update met een zwakke batterij en zonder oplader erin brickt ie. Dat betekend datie echt niks meer doet, moet je m opsturen naar sony, bewijzen dat je niet bezich was m om te bouwen maar een firmware update aan het doen was....Dus hou nou maar gewoon de oplader erin zou ik zeggen :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...