Sonny-The-Pilot Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) Ik dacht: laat ik maar is wat gaan kloten met Paint. Dit is het uiteindelijk geworden: Overigens laat ik het topic voor de Lamborghini Gallardo LP560-4 nog open, omdat iemand met bv. Photoshop hem mooier kan maken. Rates and comment's please Bewerkt: 20 juli 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Venzio Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ik vind hem een beetje simpel, mag ik de stock is zien want de auto heb je niet zelf gemaakt denk ik? Reageren
Kloep Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Ik vind hem een beetje simpel, mag ik de stock is zien want de auto heb je niet zelf gemaakt denk ik? De auto is een foto van hem . En ja, nu dan de "sig". De render is niet goed uitgeknipt en er is verder niks mee gedaan, behalve een simpele tekst op de bumber van auto Reageren
xxRolie. Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 De auto is mooi hoor. Ook van die ene man? Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 De auto is mooi hoor. Ook van die ene man? Haha, ik was dit topic al lang weer vergeten! xD Welke man? :O Jan Stuivenberg, die beroemde verzamelaar? Nee, deze is niet van hem. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.