Thabit Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Onderwerp: Game Soort design: Signature Size design: max. 500x150 Render: Mag Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: Niet iemand die hoger dan mij staat op de ranking
SamShine Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Ja kies mij! Ik kan echt helemaal niks (meer) met Photoshop, dus dat word leuk. Hoop dat ergens nog een goeie tut staat! Mijn signature staat er uiterlijk morgenavond, eerder kan ook best (als ik de moed opgeef bijvoorbeeld, kans is er best). Wish me good luck!
Thabit Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Ja kies mij! Ik kan echt helemaal niks (meer) met Photoshop, dus dat word leuk. Hoop dat ergens nog een goeie tut staat! Mijn signature staat er uiterlijk morgenavond, eerder kan ook best (als ik de moed opgeef bijvoorbeeld, kans is er best). Wish me good luck! 'key, premade mag auch eh Succes iig
RS-modder Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Ik stem op Thabit Die van SamShine vind ik veel te druk. Je had ook beter een andere kleur tekst kunnen doen Die van Thabit is iets te vaag. Thabit:8 SamShine:7.5
Mastertuner Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Ik ga ook voor Thabit De tekstkleur van SamShine past niet bij de achtergrond / brush kleur. De render valt al bij al nog mee Bij Thabit is hij (naar mijn mening) iets te vaag aan de zijkanten en dan weer ineens scherp aan de binnenkant. Misschien iets voeiender laten overlopen maar krijgt toch mijn voorkeur. Thabit: 8.5 SamShine: 7 Grtz Mt
Kloep Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Ik vind ze geen van beide echt spectaculair. Die van Thabit is erg leeg wat het naar mijn mening een beetje saai maakt. Die van SamShine daarentegen is een beetje druk, maar nog steeds naar mijn mening een beetje saai, omdat alles hetzelfde is. De tekst van Thabit is erg klein en onduidelijk. De tekst van SamShine is wel duidelijk, maar niet egt mooi, is niet veel mee gedaan. Maar uiteindelijk zal ik tog moeten kiezen: Thabit: 5,5 SamShine: 5,6 Stem: SamShine
Heester Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Thabit: Je sig is veel te leeg Samshine: mooie sig, maar te druk Stem: Samshine
.Levi. Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Battle verlengd naar 26 juli stemmen maar!
Jorair Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Thabit: Mooie sig, al vind ik het iets te snel overgaan van troebel (of hoe zeg je dat) naar scherp en weer naar troebel. Je kleuren zijn mooi, en die motor staat er goed. De rand boven- en onderaan past goed bij de signature. De planten (of wat is het precies) helemaal links vind ik passend, zo lijkt het net of je vanachter een hoekje de sig begluurd. Samshine: Ik vind je sig te druk. De man staat centraal maar ik vind de achtergrond er niet bij passen. Over de kleuren kan ik niets zeggen, ze zijn niet echt overweldigend maar lelijk vind ik het ook niet. Het zou mooier zijn geweest moest de man iets meer uit de sig 'tevoorschijn komen'. Mijn stem gaat naar Thabit.
.Senne Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 mijn stem is voor samshine die vn thabit is iets te leeg en teveel wazig gemaakt, dat had beter wat meer langs de rand alleen geweest. die van samshine is voller (misschien iets té vol ) maar vormt een mooi geheel +1stem voor samshine dus
Thabit Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Wat moet je doen met een tweede gelijkstand :O?
Recommended Posts