tjippie Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) zooo ik ben op dreef maar dit is dus me 3e, en ik vroeg me af of er verbetering in zit ja of nee,, ik vind hem zelf wel goed gelukt, maar ik zat hard te twijfelen met wat voor brush + kleur ik zou gebruiken, of dat ik het gewoon zwart hield. maar jullie kunnen zeggen wat beter is en rating please EDIT!!!! : : DE AUTO IS EEN LAMBORGHINI REVENTON, EN HET LOGO IS EEN LAMBORGHINI LOGO, VOOR DIEGENE DIE MOEILIJK KIJKEN KUNNE Bewerkt: 20 juli 2008 door tjippie Reageren
tjippie Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 niemand vind hem leuk dus? ik heb er nog maar 1 gemaakt, nu met andere achtergrond: Reageren
tjippie Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 IEMAND!??!?!?! ik word depresief hiero :O :O Reageren
KJF Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ook al word je depressief hiervan, hoef je nog niet 3x je topic, op een dag te bumpen Reageren
tjippie Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ook al word je depressief hiervan, hoef je nog niet 3x je topic, op een dag te bumpen als jullie ook gewoon reageren gebeurt dat ook niet Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 In de regels staat dat je enkel mag bumpen na 24 uur. Je moet gewoon wat geduld hebben. Voortaan hier op letten svp. Reageren
raymono Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Dan reageer ik wel ff De achtergrond van je sign vindt ik een beetje rotzooitje en de rest gaat wel teken is wel mooi gedaan van de lamborghini 5,5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.