Timske Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) Ik heb een keer een layout gemaakt, want me neef en ik wouden een fansite maken maar is niks van geworden dus hier show ik mijn layout: EDIT: Hij is het buurtjongetje van me neef Bewerkt: 20 juli 2008 door Timske Reageren
IV trailer Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) klein vraagje:waarom posten jullie niet gewoon ergens een lijstje met msn naam,email adress,de online tijden enz enz? Ik vind het nou niet echt een uitblinker. Het is nogal kaal allemaal. Het hoogtepunt is een simpel uitgeknipte foto. Je zou er een beetje een achtergrond op kunnen zetten bijvoorbeeld. 5/10. EDIT: XD waar komt die quote vandaan? Ik heb ook iets anders onder ctrl+v staan. Dat weet ik zeker aangezien mijn gekopieerde tekst al van veel eerder is. EDIT2: Kennelijk heb ik ergens op citeer geklikt. Bewerkt: 20 juli 2008 door IV trailer Reageren
Timske Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 klein vraagje:waarom posten jullie niet gewoon ergens een lijstje met msn naam,email adress,de online tijden enz enz? Ik vind het nou niet echt een uitblinker. Het is nogal kaal allemaal. Het hoogtepunt is een simpel uitgeknipte foto. Je zou er een beetje een achtergrond op kunnen zetten bijvoorbeeld. 5/10. EDIT: XD waar komt die quote vandaan? Ik heb ook iets anders onder ctrl+v staan. Dat weet ik zeker aangezien mijn gekopieerde tekst al van veel eerder is. EDIT2: Kennelijk heb ik ergens op citeer geklikt. Het was eigenlijk maar voor een klein kindje Maar ja die vond het goed en wij vonden het ook wel goed, alleen met zoiets ga ik niet al me tijd aan verfspillen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.