Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

wat doet een bassboost want ik instaleer hem maarr ik heer geen verandering in geluid(daat denk ik dat ie voor is)

&

waar kan je in los santos makkelijk een phoenix vinden (ik kan nog niet naar SF :cry: )

Bewerkt: door jorry95
Geplaatst:
wat doet een bassboost want ik instaleer hem maarr ik heer geen verandering in geluid(daat denk ik dat ie voor is)

&

waar kan je in los santos makkelijk een phoenix vinden (ik kan nog niet naar SF :cry: )

De Bassboost maakt het mogelijk om de bass van de radio zenders of je User Tracks te versterken, dus dat je meer bass hoort.

De Phoenix heeft geen vindplaats.

Klik hier voor meer informatie over de Phoenix.

Geplaatst:

ik bedoel waar rijd ie rond ?

hoort ie bij de rich class ofzo?

dat voor een soort dinen wil ik weten

Geplaatst:

ik bedoel waar rijd ie rond ?

hoort ie bij de rich class ofzo?

dat voor een soort dinen wil ik weten

De Phoenix is volgens mij het meest vindbaar bij boederijen, platteland.

Weet dit niet zeker :N

De Phoenix rijdt NOOIT op straat, te vergelijken met de NRG-500 (maar die heeft spawn-plaatsen) en te vergelijken met de Euros (maar die heeft een export-gerelateerde spawnplaats en kan je uiteindelijk importeren). De Phoenix kom je ook tegen in de missie 'A Home in the Hills', hierin vlucht Big Poppa. Maar die Phoenix moet je aan diggelen schieten totdat die ontploft. Zoals vermeldt op wikigta kan je de Phoenix het makkelijkst krijgen m.b.v. het Race Tournament: de straatraces in San Fierro: San Fierro Hills. Hiervoor moet je wel eerst de rijschool hebben gehaald en de missie 'Verdant Meadows'. Succes ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

de phoenix kan je ook krijgen door de code te gerbuiken dat er alleen maar snelle wagens rond rijden. ga dan naar de 2e stad en ga bij de grote brug staan die naar de woestijn loopt na 2 minuten heb je er zeker 1

Geplaatst:

hij zegt net dat hij nog niet naar SF (San Fierro = 2e stad) kan,

als ik de phoenix wou deed ik dat via de koe zijn tip ^_^

Geplaatst:

&

Een phoenix gevind je makkelijk met de code: EVERYONEISRICH

Misschien wil hij wel helemaal geen cheats gebruiken ... Iedereen zet zomaar altijd en overal cheats neer. Denk er ook eens aan dat niet iedereen cheats wil gebruiken. Als ze wel cheats willen gebruiken, weten die spelers ze ook wel zelf te vinden.

Zo, dat moest er even uit.

@Koe: Ja, inderdaad wat gefrustreerd. Ik erger me dood als er meer dan 1 keer wordt gezegd "Je kan ook de cheat ... gebruiken".

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

Gefrustreerd Big Boss? Ik stoor me er al niet meer aan, door ze gewoon te negeren (heeft niets met negers te maken). Bedenk maar zo dat sommige geen andere manier kennen dan valsspelen, daar kunnen zij ook niets aan doen. :7

Geplaatst:
Misschien wil hij wel helemaal geen cheats gebruiken ... Iedereen zet zomaar altijd en overal cheats neer. Denk er ook eens aan dat niet iedereen cheats wil gebruiken. Als ze wel cheats willen gebruiken, weten die spelers ze ook wel zelf te vinden.

Zo, dat moest er even uit.

@Koe: Ja, inderdaad wat gefrustreerd. Ik erger me dood als er meer dan 1 keer wordt gezegd "Je kan ook de cheat ... gebruiken".

Gefrustreerd Big Boss? Ik stoor me er al niet meer aan, door ze gewoon te negeren (heeft niets met negers te maken). Bedenk maar zo dat sommige geen andere manier kennen dan valsspelen, daar kunnen zij ook niets aan doen. :7

Die gast weet misschien niet eens dat die cheat bestaat, het wordt gewoon opgegeven als mogelijkheid. Maak er niet zo'n big deal van.

Geplaatst:

Tja.. Alle missiebeschrijvingen staan ook op WikiGTA, maar ook daar mag op het forum over gepraat worden. Ook al weet je niet of iemand wil cheaten in een spel, het behoort toch tot de mogelijkheden, dus is het niet verboden om erover te praten.

Daarnaast: alles wat op WikiGTA staat mag altijd op het forum besproken worden. Uiteraard hoeft bepaalde informatie niet meerdere malen in een topic gegeven te worden, maar dat is hier (nog) niet het geval.

Nu terug ontopic. Ik stel voor om af te wachten op een antwoord van de topicstarter, tenzij iemand nog meer nuttige informatie over het onderwerp wilt geven.

ten eerste: ik cheat zelf NIET, ik vind dat je dan het spel (te) makkelijk maakt. maar ik zeg niet dat ik er tegen bent want somige mensen vinden het dan leuker, zoals mods het spel ook leuker maken(vind ik dan).

en ten 2de: dus uit deze antwoorden begrijp ik dat door de bassboost de player tracks meer bas krijgt.

en dat de phoenix op het platteland rijd of helemaal niet rijd. en dat je hem alleen kan krijgen door een code of door die ene race te doen.

PS. als hij nooit rond rijd kan je hem dan wel langs de kand van de weg zijn staan?

EDIT@: ik kan nu wel naaar SF :Y

Bewerkt: door jorry95
Geplaatst:
EDIT@: ik kan nu wel naaar SF :Y
Voor het Race Tournament (om aan die Phoenix te komen) moet je eerst alle missies in SF halen & de Driving School. Als je dan een paar missies voor Toreno hebt gedaan kan je het verlaten vliegveld kopen .. pas dán komen de races beschikbaar. Succes nog ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...