animal Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 Ben weer terug in de oude buurt, en moet nou mee met die mexicaan (met die tatoo's) Nou moet ik twee mensen meenemen. Maar hoe en met welke knop zorg ik dat die gasten in mijn auto kunnen? er passen trouwens wel genoeg gasten in de auto (4 deurs). Help me, please Reageren
Mathiz Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 op iemand richten met R1 en dan op omhoog volgens mij was hier aal een topic over maar ja ik zie aan je aantal berichten dat je nieuw bent maar de volgende keer zoek functie gebruiken :rolleyes: Reageren
Tmzom Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 De gangmembers die je kunt recruteren hebben een Groen pakkie aan Reageren
Silverwing Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 De gangmembers die je kunt recruteren hebben een Groen pakkie aan Als hij terug in Los Santos is en zit aan de missie Los Desperados zal hij dat al weten hoor. <_< Want in een van de missies van LS moet je ook gang members recruiteren. Reageren
Tmzom Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 De gangmembers die je kunt recruteren hebben een Groen pakkie aan Als hij terug in Los Santos is en zit aan de missie Los Desperados zal hij dat al weten hoor. <_< Want in een van de missies van LS moet je ook gang members recruiteren. Daar heb je gelijk in Maar nu maak je nog een fout! Als hij in het begin al con cruteren, Waarom kan hij dat dan nu niet meer :huh: Richten+omhoog op 4punts toets :huh: Reageren
Silverwing Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 De gangmembers die je kunt recruteren hebben een Groen pakkie aan Als hij terug in Los Santos is en zit aan de missie Los Desperados zal hij dat al weten hoor. <_< Want in een van de missies van LS moet je ook gang members recruiteren. Daar heb je gelijk in Maar nu maak je nog een fout! Als hij in het begin al con cruteren, Waarom kan hij dat dan nu niet meer :huh: Richten+omhoog op 4punts toets :huh: Hij zal het waarschijnlijk vergeten zijn. Anders vraagt hij dat toch niet. :huh: Reageren
Tmzom Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 Klopt, daar heb je gelijk in Maar er zijn zoveel topics over cruteren Reageren
Mathiz Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 ja maar ik zie toevallig dat dit zijn eerste bericht is dus hij weet waarschijnlijk nog niet helemaal hoe het werkt (wist ik ook niet) :lol: Reageren
Tmzom Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 INderdaad Heb medelijden :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.