-Gtagamer- Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) Het leek me leuk om een topic te maken over wat leuke plekken en shops die niet aangegeven staan op de kaart. Ik maak hier een lijst met SnapMaps waar deze plaatsen zijn. Als jullie een plaats doorgeven (zeg wel even waar deze is of plaats zelf even een SnapMap) voeg ik deze toe aan de lijst. Dit is de lijst met plaatsen: Auto Eroticar (Auto Shop) Westdyke Autos (Motor shop) Grotti Automobile (Turismo Shop) Statue of Happiness (Vrijheidsbeeld) Rotterdam Tower (Empire State Building) Heli Tours (Heli Port) Civilization Committee (Verenigde Naties) Alderney State Correctional Facility (Gevangenis) Bus Station Honkbalvelden Bewerkt: 22 juli 2008 door -Gtagamer- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Opzich is het wel een leuk en aardig idee, alleen de 3 shops die je aan geeft op de kaartjes zijn helaas al bekend. Dus kun je beter wachten tot het op WikiGTA staat, anders kun je wel voor elke locatie een topic openen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Gtagamer- Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Opzich is het wel een leuk en aardig idee, alleen de 3 shops die je aan geeft op de kaartjes zijn helaas al bekend. Dus kun je beter wachten tot het op WikiGTA staat, anders kun je wel voor elke locatie een topic openen. Het is ook niet de bedoeling dat ik voor elke plaats een nieuw topic open, maar dat ik alles in een lijstje bij elkaar zet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Heb ik nog wel ff een vraagje. Die autoshop genaamd: Eroticar is dat een shop waar ze allemaal erotishe stikkers op je auto plakken ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) ik vind het wel een slim idee, maar je motor shop klopt volgens mij niet. ik sta nou op de locatie van die blip, maar ik kan zo gauw geen motor winkel vinden zou je het even willen checken? @hier boven: nee, het is gewoon een gebouw waar ze verschillende auto's ''verkopen''. je kan ze gewoon jatten, alleen heb je heel snel een wanted level omdat er wel een verkoper staat. Bewerkt: 20 juli 2008 door game~skater Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Gtagamer- Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) ik vind het wel een slim idee,maar je motor shop klopt volgens mij niet. ik sta nou op de locatie van die blip, maar ik kan zo gauw geen motor winkel vinden zou je het even willen checken? @hier boven: nee, het is gewoon een gebouw waar ze verschillende auto's ''verkopen''. je kan ze gewoon jatten, alleen heb je heel snel een wanted level omdat er wel een verkoper staat. Ik ga het even voor je nakijken EDIT: Je hebt gelijk, ik zal de SnapMap bijwerken Bewerkt: 21 juli 2008 door -Gtagamer- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Het leek me leuk om een topic te maken over wat leuke plekken en shops die niet aangegeven staan op de kaart.Ik maak hier een lijst met SnapMaps waar deze plaatsen zijn. Als jullie een plaats doorgeven (zeg wel even waar deze is of plaats zelf even een SnapMap) voeg ik deze toe aan de lijst. Dit is de lijst met plaatsen: Auto Eroticar (Auto Shop) Westdyke Autos (Motor Shop) Grotti Automobile (Turismo Shop) Jouw Westdyke Auto's is een beetje te ver omhoog, waardoor er verwaring kan ontstaan. Hier is het verbeterd! Geen dank :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Gtagamer- Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Het leek me leuk om een topic te maken over wat leuke plekken en shops die niet aangegeven staan op de kaart.Ik maak hier een lijst met SnapMaps waar deze plaatsen zijn. Als jullie een plaats doorgeven (zeg wel even waar deze is of plaats zelf even een SnapMap) voeg ik deze toe aan de lijst. Dit is de lijst met plaatsen: Auto Eroticar (Auto Shop) Westdyke Autos (Motor Shop) Grotti Automobile (Turismo Shop) Jouw Westdyke Auto's is een beetje te ver omhoog, waardoor er verwaring kan ontstaan. Hier is het verbeterd! Geen dank :$ Dankje Alex, Je was me net voor Ik zal hem updaten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Het leek me leuk om een topic te maken over wat leuke plekken en shops die niet aangegeven staan op de kaart.Ik maak hier een lijst met SnapMaps waar deze plaatsen zijn. Als jullie een plaats doorgeven (zeg wel even waar deze is of plaats zelf even een SnapMap) voeg ik deze toe aan de lijst. Dit is de lijst met plaatsen: Auto Eroticar (Auto Shop) Westdyke Autos (Motor Shop) Grotti Automobile (Turismo Shop) Jouw Westdyke Auto's is een beetje te ver omhoog, waardoor er verwaring kan ontstaan. Hier is het verbeterd! Geen dank :$ Dankje Alex, Je was me net voor Ik zal hem updaten Ik ken tegenwoordig wel een leuk aantal locaties, meestal door een goede vriend van me, die me vaak helpt als ik op zoek ben naar een locatie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Gtagamer- Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Kun je die plaatsen hier ook opzetten? Dan voeg ik ze toe aan de lijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Nou, ten eerste ben je de grootste plaatsen vergeten. Denk maar eens aan deze dingen: Statue of Happiness (Vrijheidsbeeld) Rotterdam Tower (Empire State Building) Heli Tours (Heli Port) Civilization Committee (Verenigde Naties) Alderney State Correctional Facility (Gevangenis) Zo, die zijn al eruit nu Kun je weer eventjes aan de slag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Gtagamer- Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Nou, ten eerste ben je de grootste plaatsen vergeten. Denk maar eens aan deze dingen: Statue of Happiness (Vrijheidsbeeld) Rotterdam Tower (Empire State Building) Heli Tours (Heli Port) Civilization Committee (Verenigde Naties) Alderney State Correctional Facility (Gevangenis) Zo, die zijn al eruit nu Kun je weer eventjes aan de slag. Dit zijn allemaal plaatsen die al op de Liberty City Area Street Map staan, maar ik kan ze wel bij het lijstje zetten want het zijn toch wel leuke plaatsen. Vanavond zullen ze er bij staan! Thanks Alex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Honkbalveldje Swingers Golf Club Kartbaan Car Launch Schommel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...284,362|511,195 Dat is nog een honkbalveldje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.