deserteaglenick Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Kan iemand mij misschien helpen bij een user bar als handtekening zetten. T lukt mij steeds niet om een userbar van Vice city te uploaden er word gezegd dat er geen dynamische afbeeldingen mogen worden gebruikt. kan iemand mij hiermee helpen? Sorry sorry sorry als t hier verkeerd is! Kon niet echt iets geschikts vinden. Reageren
M4X Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Kan iemand mij misschien helpen bij een user bar als handtekening zetten. T lukt mij steeds niet om een userbar van Vice city te uploaden er word gezegd dat er geen dynamische afbeeldingen mogen worden gebruikt. kan iemand mij hiermee helpen? Sorry sorry sorry als t hier verkeerd is! Kon niet echt iets geschikts vinden. Dat kan aan een aantal factoren liggen. Let er ten eerste op hoe je je avatar opslaat. Zit er animatie in? Nee -> Sla hem dan op als .jpg, .png, of een ander simpel soort bestand dat hier op het forum mogelijk is als handtekening. Ja -> Sla hem dan op als .gif, volgensmij is dat het enige soort bestandstype waarin animatie mogelijk is die je op het forum als handtekening kan doen. Een ander punt waar de fout in kan zitten is het uploaden. Gebruik altijd de directe link als je hem in je handtekening zet, en niet een andere. Als je hem op Imageshack upload, is de onderste code die je krijgt de directe link. Let er nu op dat je hem goed in je handtekening plaatst, tussen de tags. Dat ziet er als volgt uit: [img= Hier je directe link ] Als het goed is moet het nu lukken met je handtekening. Veel succes! Reageren
KJF Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 er word gezegd dat er geen dynamische afbeeldingen mogen wordengebruikt. Dan heb je de verkeerde link tussen de IMG haakjes gezet, als je de afbeelding hebt, moet je even met de rechtermuisknop erop klikken, afbeeldingslocatie kopieëren, en die tussen de [ IMG ] [ /IMG ] haakjes zetten, Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Kan iemand mij misschien helpen bij een user bar als handtekening zetten. T lukt mij steeds niet om een userbar van Vice city te uploaden er word gezegd dat er geen dynamische afbeeldingen mogen worden gebruikt. kan iemand mij hiermee helpen? Sorry sorry sorry als t hier verkeerd is! Kon niet echt iets geschikts vinden. Dat kan aan een aantal factoren liggen. Let er ten eerste op hoe je je avatar opslaat. Zit er animatie in? Nee -> Sla hem dan op als .jpg, .png, of een ander simpel soort bestand dat hier op het forum mogelijk is als handtekening. Ja -> Sla hem dan op als .gif, volgensmij is dat het enige soort bestandstype waarin animatie mogelijk is die je op het forum als handtekening kan doen. Een ander punt waar de fout in kan zitten is het uploaden. Gebruik altijd de directe link als je hem in je handtekening zet, en niet een andere. Als je hem op Imageshack upload, is de onderste code die je krijgt de directe link. Let er nu op dat je hem goed in je handtekening plaatst, tussen de tags. Dat ziet er als volgt uit: [img= Hier je directe link ] Als het goed is moet het nu lukken met je handtekening. Veel succes! Hartstikke bedankt t was even gekut omdat er 2 dezelfde links van imageshack achter elkaar stonden maar uiteindelijk is t gelukt:P uurtje werk maar dan heb ik ook wat !!! greetz Nick Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 he fuck nu is tie te klein zoals je ziet Kan jij me misschien een link sturen:P hier is de afbeelding Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Jah t is gelukt ik had niet de link helemaal onderaan gepakt. Ik heb m nu! alsnog bedankt:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.