Jump to content

Verwijzingen naar WWE


GTAIVfreak

Recommended Posts

De eerste 2 eastereggs waren al gevondenmaar ik kon die topic echt niet meer terugvinden dus heb ik het maar samen gezet. Smackdown en Undertaker zijn de namen van 2 missies en Goldberg is de naam van het advocatenbedrijf.

Smackdown is 1 van de drie brands in WWE. Undertaker is de naam van de beste worstelaar van de WWE. By the way hij komt terug op eind juli tijdens Summerslam. Goldberg daarentegen was nog niet gevonden. Godlberg is ook de naam van een worstelaar van WWE. Als je me niet gelooft kan je filmpjes ervan bekijken op youtube.

Bewerkt: door GTAIVfreak
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    9

  • GTAIVfreak

    3

  • gta-san-andreas-lover1000

    2

  • vercetti-pd

    2

De eerste 2 eastereggs waren al gevondenmaar ik kon die topic echt niet meer terugvinden dus heb ik het maar samen gezet. Smackdown en Undertaker zijn de namen van 2 missies en Goldberg is de naam van het advocatenbedrijf.

Smackdown is 1 van de drie brands in WWE. Undertaker is de naam van de beste worstelaar van de WWE. By the way hij komt terug op eind juli tijdens Summerslam. Goldberg daarentegen was nog niet gevonden. Godlberg is ook de naam van een worstelaar van WWE. Als je me niet gelooft kan je filmpjes ervan bekijken op youtube.

Zou best kunnen dat het naar Bill Goldberg verwijst hoor... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat ik er nog 1 weet het is miss nogal vaag kijk eddie guerrero de overleden worstelaar is een ver wijzing naar eddie low

eddie:omdat ze dezelfde voornaam hebben

low: omdat die altijd in een lowrider naar de ring kwam

en dan serial killer:omdat die dood is

en eddie low gaat ook dood

het is miss nogal vaag :roll:

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat ik er nog 1 weet het is miss nogal vaag kijk eddie guerrero de overleden worstelaar is een ver wijzing naar eddie low

eddie:omdat ze dezelfde voornaam hebben

low: omdat die altijd in een lowrider naar de ring kwam

en dan serial killer:omdat die dood is

en eddie low gaat ook dood

het is miss nogal vaag :roll:

kan wel zijn maar als je in de politie database zoekt naar eddie low dan staat er naam ed low dus ik denk niet dat het kan het kan ook zijn van wel hoor

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat ik er nog 1 weet het is miss nogal vaag kijk eddie guerrero de overleden worstelaar is een ver wijzing naar eddie low

eddie:omdat ze dezelfde voornaam hebben

low: omdat die altijd in een lowrider naar de ring kwam

en dan serial killer:omdat die dood is

en eddie low gaat ook dood

het is miss nogal vaag :roll:

Dat zo ik alleen geloven als Ed(die) Low Mexicaans was

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat ik er nog 1 weet het is miss nogal vaag kijk eddie guerrero de overleden worstelaar is een ver wijzing naar eddie low

eddie:omdat ze dezelfde voornaam hebben

low: omdat die altijd in een lowrider naar de ring kwam

en dan serial killer:omdat die dood is

en eddie low gaat ook dood

het is miss nogal vaag :roll:

Dat zo ik alleen geloven als Ed(die) Low Mexicaans was

klinkt san fierro niet een beetje mexicaans

Link to comment
Delen op andere websites

Undertaker is ook gewoon een begrafenisondernemer als ik het goed dacht, en toevallig dat die missie over een begrafenis gaat[/font], lijkt mij dat het niet als EE werd bedoeld.

Smackdown, is zoiets als een klap die je knock-out mept, wel toevallig, maar een echte EE?

En die Goldberg, volgens mij is dat gewoon een achternaam, die sommige mensen gewoon hebben.

En wat ook kan, aangezien die gast een advocaat is, dat ie veel geld heeft, en dus als ware een goudberg van geld.

En die andere topic is gesloten omdat mensen nogal bloederige filmpjes gingen posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Undertaker komt ook terug. Vickie Guerrero ging trouwen met de rated superstar Edge. Op de huwelijksreceptie is Triple H plotseling op het toneel gekomen met een filmpje waarop Edge aan het kussen was met de vrouw die de trouw regelde. Edge kwam furieus en zond zijn lijfwachten eropaf. Toen haalde HHH een groot cadeau tevoorschijn waar een immense klopkamer in zat. Toen werd Vickie heel erg boos en begon op Edge te slaan tot ie weg ging. De week erna werd de match op Smackdown onderbroken voor Vickie die iets kwam zeggen tegen Edge. Als wraak heeft ze de Undertaker terughaald en heeft besloten om zijn terugkeer te doen tijdens Summerslam met een Hell In a Cell match Edge vs Undertaker. Rest In Peace Edge.

Link to comment
Delen op andere websites

Undertaker is ook gewoon een begrafenisondernemer als ik het goed dacht, en toevallig dat die missie over een begrafenis gaat[/font], lijkt mij dat het niet als EE werd bedoeld.

Smackdown, is zoiets als een klap die je knock-out mept, wel toevallig, maar een echte EE?

En die Goldberg, volgens mij is dat gewoon een achternaam, die sommige mensen gewoon hebben.

En wat ook kan, aangezien die gast een advocaat is, dat ie veel geld heeft, en dus als ware een goudberg van geld.

En die andere topic is gesloten omdat mensen nogal bloederige filmpjes gingen posten.

Ik vind het toch wel heel toevallig dat er zoveel verwijzingen zijn over WWE. Dus, als jij niets weet over WWE, hou dan je commentaar voor jezelf. No offence

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...