Jump to content

Grand Theft Auto - WarZone


Marcel1993

Recommended Posts

Hajo, ik ben bezig met een mod voor GTA III, je zou zeggen dat ik beter SA kan gaan modden maar deze mod werkt het beste bij GTA III en als ie klaar is komt GTA III ook weer wat meer in de publiciteit denk ik.

Het Verhaal van de Mod.

Je begint bij je SafeHouse in Portland en moet naar de haven voor een ontmoeting met iemand voor je werk.

Je komt aan en begint een gesprek.

Opeens hoor je een gesuis en rent iedereen wanhopig weg, je kijkt de andere richting op en ziet 4 atoombommen in de lucht. Je gaat als de **** naar je Safehouse pakt je auto en rijdt naar Staunton Island.

Halverwege de brug slaan de bomen in en Portland is weg en de brug zakt schuin inmekaar.

Eenmaal aangekomen op het 2de eisland is het een ghaos, en de politie ( doet een keer wat ) schieten en meppen de burgers weg en inmekaar terwijl alle inwoners naar de brug richting Shoreside Vale vluchten.

De brug wordt afgesloten en er komt versterking van de politie.

Dan is het 3 jaar later en je bent bij je safehouse op staunton eiland.

Je auto staat er en gaat erop uit. De burgers vechten en schieten er is oorlog. Rellen en erger.

Auto komt om de hoek slaat om en enkele relschoppers gaan erheen en slaan ze inmekaar.

Het hoofdkwartier van de gangs is de parkeergarage.

Je missie is om naar Shoreside Vale te gaan en het vliegveld proberen te berijken.

Het zal streng bewaakt zijn.

Op het vliegveld staat een vaag omgebouwd voertuig.

Zodra je erin stapt krijg je de kans om 3 en een half jaar terug te gaan in de tijd en de bommen te stoppen.

De auto bij je SafeHouse word een V8 Ghost.

De gebouwen zien er verwoest uit.

en nog meer ..

na de zogenaamde 3 jaar zal je ook nergens meer politie meer tegenkomen en zullen alle autos een beetje van Mad Max weghebben.

Ik vroeg me af wat jullie van deze mod vonden en of ik nog geholpen kon worden met de gebouwen.

Ik ben al heel ver en heb al wel iets wat er een beetje op lijkt maar dat heb ik alleen samengesteld.

Een Code voor een Vet War effect : nobodylikesmeitsalgoingmaaadbangbangbangweaponsforall.

Plaatjes worden nog geupload !

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt leuk. Als ie uitkomt download ik hem zeker. :) Maar eh... ga je dat allemaal in je eentje doen? Je moet namelijk wel goed kunnen scripten als ik dat zo lees hier. Anyway, succes! :D

Link to comment
Delen op andere websites

een beetje hulp met de scripts en gebouwen zou wel handig zijn ja :puh: maar verder heb ik autos player skins en eigelijk al veel af. Een multiplayer versie hiervan zou ook gaaf zijn. Maar dat is best veel werk.

Klinkt leuk. Als ie uitkomt download ik hem zeker. :) Maar eh... ga je dat allemaal in je eentje doen? Je moet namelijk wel goed kunnen scripten als ik dat zo lees hier. Anyway, succes! :D

Bedankt man !!

Klinkt vet, ik zou zeggen, ga zo door. ;)

Jij ook bedankt, gaat zeker lukken :D

>>> Door Bling: Triple post samengevoegd. Gebruik in het vervolg even de "Bewerk"-knop, svp. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een vraagje ik heb gta III illegaal gedowload maar hij wilt nu dan MTA 1.1 niet pakken ik denk omdat hij illegaal is maar kan ik er dan wel eentje vind die het wel doet

Illegale zaken worden hier niet besproken op dit forum. Daarom word je niet geholpen met je probleem totdat je GTA III legaal in de winkel gekocht hebt. Overigens is de reden dat MTA het niet doet óók omdat je GTA illegaal is, dus wil je MTA'en, zal je GTA III origineel moeten kopen.


Ik moet zeggen: het is een leuk plot voor een nieuwe mod. Alleen als ik de dingen zo lees, krijg ik wel de indruk dat dit niet mogelijk is of heel moeilijk. Bijvoorbeeld de hele stad verbouwen zodat de gebouwen er verwoest uit zien; geweldig idee alleen dat duurt een hele tijd om alle gebouwen te veranderen. Tenzij je natuurlijk een heel team hebt die daar aan werkt. De dingen met rellen zouden misschien wel kunnen maar dat weet ik niet zeker, omdat ik niet veel verstand heb van het SCM coden in GTA III. Het vluchten van de burgers naar de brug van Shoreside Vale is denk ik niet mogelijk. Het idee dat de auto's na die 3 jaar anders zijn is vrijwel onmogelijk en ook is het niet mogelijk om de politie opeens uit de game te halen voor een bepaalde periode in het plot.

Het is jammer dat een groot deel van de dingen gewoon niet mogelijk is, want het is een leuk plot voor een mod.

Repect _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...