-GoldWing- Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Hey, ik wil graag bij xbox live maar als ik mijn xbox 360 met mijn computer verbindt via een ethernet kabeltje en ik doe test connection stopt die steeds bij IP adres. Dit is wat ik doe. 1. ik sluit de ethernetkabel aan tussen mijn computer en xbox 360 (ik heb een gewone ethernetpoort in m,n pc zitten). 2. zet mijn xbox 360 aan en doe test connection. 3. en nu stopt die ik duw hem niet in m,n modem of router, maar gewoon in m,n computer. Greetzzzz -GoldWing- Reageren
Devsio Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Hey, ik wil graag bij xbox live maar als ik mijn xbox 360 met mijn computer verbindt via een ethernet kabeltje en ik doe test connection stopt die steeds bij IP adres.Dit is wat ik doe. 1. ik sluit de ethernetkabel aan tussen mijn computer en xbox 360 (ik heb een gewone ethernetpoort in m,n pc zitten). 2. zet mijn xbox 360 aan en doe test connection. 3. en nu stopt die ik duw hem niet in m,n modem of router, maar gewoon in m,n computer. Greetzzzz -GoldWing- http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=80288 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.