Nikko. Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) Hallo, Ik heb een paar kleine dingen die ik wil weten waar ik niet uitkom. Ik heb het spel op de Xbox en ben nu op 36.44 % 1. Hoe overval je een winkel? ik kan hem onder schot nemen maar dan rent hij weg en gaat het alarm af zonder dat ik geld heb? 2.Ik heb geen enkel succes op de datingsite, ik krijg steeds een mailtje dat ik geen date krijg? 3.Hoeveel verschillende kledingwinkels zijn er? ik heb het idee dat er maar 3 zijn? 4. Waar vind ik het taxidepot van Roman? nadat hij weer opnieuw begonnen is en een grotere auto heeft? 5. Wanneer kan ik met een vliegtuig beginnen en waar vind ik die dan? 6. Is er een legerbasis? zoja waar? 7. Het overvallen van een geldtransport wagen? hoe pak ik dit het beste aan:D? En als me nog iets te binnen schiet dan zet ik het erbij:) Alvast bedankt! Bewerkt: 20 juli 2008 door Nikko. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) je moet naar de kassa toegaan om die winkel te overvallen en ja kan niet elke winkel kan je overvallen 6. nee er is geen legerbasis 7. breng de wagen naar een rustige plek en laat hem ontploffen, raap dan al het geld op Bewerkt: 20 juli 2008 door rjravi1 Reageren
thug Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) 1. Hoe overval je een winkel? ik kan hem onder schot nemen maar dan rent hij weg en gaat het alarm af zonder dat ik geld heb? in die winkels staan er kassas die open je met de toets L2 op de xbox weet ik het niet. 2.Ik heb geen enkel succes op de datingsite, ik krijg steeds een mailtje dat ik geen date krijg? je bent niet de eerste ik heb er ook wat problemen mee het is de kwestie van geluk en de juiste uit te kiezen. 3.Hoeveel verschillende kledingwinkels zijn er? ik heb het idee dat er maar 3 zijn? op elk eiland zijn er drietal kledingswinkel maar je hebt ruim de keus.[/color] 4. Waar vind ik het taxidepot van Roman? nadat hij weer opnieuw begonnen is en een grotere auto heeft? normaal kun je na een tijdje de taximissies herdoen of doordoen. 5. Wanneer kan ik met een vliegtuig beginnen en waar vind ik die dan? geen vliegtuigen in gta4 alleen helikopters die vindt je later in het spel terug. mvg thug Bewerkt: 20 juli 2008 door thug Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Hallo,Ik heb een paar kleine dingen die ik wil weten waar ik niet uitkom. Ik heb het spel op de Xbox en ben nu op 36.44 % 1. Hoe overval je een winkel? ik kan hem onder schot nemen maar dan rent hij weg en gaat het alarm af zonder dat ik geld heb? naar kassa lopen en dan zie je de knop die je moet indrukken (bij ps3 L1) 2.Ik heb geen enkel succes op de datingsite, ik krijg steeds een mailtje dat ik geen date krijg? weet ik geen antwoord op 3.Hoeveel verschillende kledingwinkels zijn er? ik heb het idee dat er maar 3 zijn? ja er zijn maar 3, russian shop, persues, modo 4. Waar vind ik het taxidepot van Roman? nadat hij weer opnieuw begonnen is en een grotere auto heeft? (weet ik niet) 5. Wanneer kan ik met een vliegtuig beginnen en waar vind ik die dan? er zijn geen heli's in LC 6. Is er een legerbasis? zoja waar? ook geen leger in LC 7. Het overvallen van een geldtransport wagen? hoe pak ik dit het beste aan:D? gewoon naar ergens afgelegen rijden, en hem daar blijven beschieten zodat hij ontploft Hopelijk ben je al wat verder geholpen Reageren
Nikko. Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Zo snel had ik geen antwoord verwacht Ik ga het allemaal proberen en harstikke bedankt Reageren
Nikko. Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ohja en waar vindt je die waardetransportwagens het meest?(A)? Reageren
rjravi1 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 in hove beach en in easthook Reageren
Nikko. Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Nog 2 vraagjes:D Wat kan je bij het Vrijheidsbeeld? En wat kan je doen bij/in de gevangenis? Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Wat kan je bij het Vrijheidsbeeld? naar binnen gaan via helkopter landen op het bovenste stukje (waar al die deuren zijn) en dan kan je via één van die deuren het heart of liberty statue zien En wat kan je doen bij/in de gevangenis? niks, je kan er gewoon landen (of een bus tegen de muur zetten) en zo de gevangenis binnen gaan maar je kunt er niets doen, zodra je een gevangene slaat krijg je wel een ster of 2 geloof ik Reageren
Nikko. Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Hmm oke, ik ben nu op 41 procent, ben beetje laatste eiland aan het verkennnen:) Zeg is iets, wat ik zeker moet doen en wat echt leuk is in heel gta 4:) buiten de missies om ook! Of iets wat jullie leuk vonden? Reageren
rjravi1 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 stunten op de vliegvelt en cops dood schieten Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Omdat er al velen geantwoord hebben, maar ik nog vele details niet zie en ik zeker weet dat ze bruikbaar zijn post ik hier nog eens. 1. Hoe overval je een winkel? ik kan hem onder schot nemen maar dan rent hij weg en gaat het alarm af zonder dat ik geld heb? Zoals al vele gezegd hebben moet je de kassa openen met L1 (PS3). 2.Ik heb geen enkel succes op de datingsite, ik krijg steeds een mailtje dat ik geen date krijg? Dit komt omdat er maar enkele meiden zijn die je willen daten. Dit zijn Carmen (SoBoHoe) en Kiki (Lawcick). Verder kan je op craplist.net ook nog Alexandra (Liberated Woman) daten. Alexandra date je door op Party girl seeks man for NSA fun and blog material - 29 (Lancaster) te klikken, en daarna op Contact me te klikken. 3.Hoeveel verschillende kledingwinkels zijn er? ik heb het idee dat er maar 3 zijn? Er zin in totaal 3 winkels. Je hebt de Russian Shop op Mohawk Ave in Broker, je hebt Modo, in het noorden van Algonquin, en je hebt 2 Perseus': één in het zuiden van Algonquin en één in het westen. 4. Waar vind ik het taxidepot van Roman? nadat hij weer opnieuw begonnen is en een grotere auto heeft? Die is er niet. 5. Wanneer kan ik met een vliegtuig beginnen en waar vind ik die dan? Er zijn geen vliegtuigen in GTA IV waarin je kan vliegen. Er zijn alleen enkele jets op de luchthaven, en grotere vliegtuigen die je kan zien vliegen in de lucht en op de luchthaven. Er zijn wel helikopters. 6. Is er een legerbasis? zoja waar? Die is er niet. Er is ook geen leger in GTA IV. 7. Het overvallen van een geldtransport wagen? hoe pak ik dit het beste aan:D? Eerst steel je een Securicar (zo noemt die wagen), je rijdt er mee naar een rustige plaats en laat hem ontploffen. Daarna zullen er verschrikkelijk veel geldpakketjes op de grond liggen. Pas wel op: ze geven niet allemaal licht! 8. Wat kan je bij het Vrijheidsbeeld? Ik raad je aan om hier eens te kijken. 9. En wat kan je doen bij/in de gevangenis? Gewoon een beetje rondlopen en de politie vermoorden. 10. Zeg is iets, wat ik zeker moet doen en wat echt leuk is in heel gta 4:) buiten de missies om ook! De Multiplayer modes verkennen, de politie pesten, met helikopters vliegen, activiteiten doen met vrienden en vriendinnen, ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.