tjippie Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 ik heb er nu wel wat meer tijd voor genomen, en ik bied me excuses aan voor gtagames.nl dat ik zoveel ruimte ineem met al me onderwerpen over me nieuwe signatures. maar rate hem a.u.b. en vertel wat er goed/fout aan is alvast danke schön owh btw, dit is 'm Reageren
tjippie Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 egt egt egt niemand?? Reageren
tjippie Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 egt egt egt niemand?? EGT NIEMAND?? VIND IEDEREEN HEM ZO SLECHT?? :( Reageren
gammie_ Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 EGT NIEMAND?? VIND IEDEREEN HEM ZO SLECHT?? :( Nee hoor Ik zal maar weer eens een rating plaatsen. Ik vind deze sig veel beter gelukt dan je vorige. Je gaat erop vooruit tjippie! Allereerst merk ik dat je ''night elfje'' een beetje wazig/onduidelijk is. Het staat een stuk mooier als je elf helderder is. Nog een punt, een border (= een mooi randje om je signature) om je sig maakt meestal het plaatje wel af, het geeft iets van voldoening een extraatje, het is een mening maar probeer dat ook eens. Over je font (lettertypen) deze vind ik toch wat aan de saaie kant, probeer eens een toepasselijk font uit te zoeken, deze kun je o.a. downloaden op:dafont.com. Verder ziet het er best aardig uit voor een beginnende photoshoper! Blijf vooral oefenen! Beoordeling: Effecten: 6,1 Render: 6,3 Font (lettertypen): 6,0 Brushes: 6,0 Cijfer: 6,1 Reageren
tjippie Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 EGT NIEMAND?? VIND IEDEREEN HEM ZO SLECHT?? :( Nee hoor Ik zal maar weer eens een rating plaatsen. Ik vind deze sig veel beter gelukt dan je vorige. Je gaat erop vooruit tjippie! Allereerst merk ik dat je ''night elfje'' een beetje wazig/onduidelijk is. Het staat een stuk mooier als je elf helderder is. Nog een punt, een border (= een mooi randje om je signature) om je sig maakt meestal het plaatje wel af, het geeft iets van voldoening een extraatje, het is een mening maar probeer dat ook eens. Over je font (lettertypen) deze vind ik toch wat aan de saaie kant, probeer eens een toepasselijk font uit te zoeken, deze kun je o.a. downloaden op:dafont.com. Verder ziet het er best aardig uit voor een beginnende photoshoper! Blijf vooral oefenen! Beoordeling: Effecten: 6,1 Render: 6,3 Font (lettertypen): 6,0 Brushes: 6,0 Cijfer: 6,1 thnx fur je tips man eindelijk reageerd iemand na 3 dagen maar ik kan er veel mee, met die tips die je hebt gegeven Reageren
.Senne Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 ik zal ook maar 'ns raten Ik vind, net als global aka Gammie_ dat het elfje best wat wazig is. bij de vleugels stoort dat niet, geeft juist n leuk effect, maar het lichaam zelf had beter sharpened gebleven. een border had je ook best wel even kunnen doen, bijvoorbeeld drie pixels breed en n paarse kleur. je font daarentegen vind ik er wel vrij goed bij passen, al plakken de puntjes van de 'I' wel tegen de rand aan. de effecten vind ik wel cool gedaan, dat geeft wat n mysterieus effect. hoe heb je dat effect in de hemel gedaan (niet de schijn, maar zo die 'gaten erin' precies)? alles tesamen geef ik je een 8/10, ermee rekening houdend dat je (net als ik trouwens ) nog maar net met photoshop werkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.