Jump to content

Stunt Jumps


ThomasDiaz

Recommended Posts

Hallo beste mede-GTA'ers!

Ik zit met een klein probleempje en heb jullie hulp nodig.

Misschien ben ik een complete debiel, maar ik zit nu op 97,5% en ben nu bezig met het laatste gedeelte voor mijn 100%: de Stunt jumps.

Ik heb er al een paar gehaald, maar bij erg veel pogingen gebeurt het nogal eens dat ik in de lucht over de kop ga en daardoor de jump niet haal. :7 Erg frustrerend omdat ik de perfecte snelheid heb en goed op de ramp terecht kom. In het filmpje wat dan volgt gaat de auto helemaal voorover (ERG OVERDREVEN van Rockstar) en maakt ie dus een salto en kom ik op de rug terecht. Heb ik nog invloed op de auto tijdens het filmpje, of kan ik beter met elke jump een motor gebruiken?

Graag jullie welkome tips/trucs!

Thanks! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het beste kun je een motor gebruiken, de Sanchez is handig voor als je in de lucht een rol moet maken om de stunt te halen. En de PCJ-600 en NRG-900 zijn handig voor stunts waar je snelheid moet maken, ook al moet ik eerlijk zeggen dat de motor besturing niet echt fijn is in GTA IV. Maar zo moet het wel lukken, succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat inderdaad beter met een motor( sanchez)! Dank! :tu:

En je kunt tijdens het filmpje (de Stunt) meer invloed uitoefenen met de rechter joystick bij een motor dan bij een auto.

Gaat goed komen met die 100% :Y

Bewerkt: door ThomasDiaz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...