Torritor Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Beste Leden, Ik heb 2 maanden geleden een F1-website gevonden waarin je online speelt tegen andere F1-teams. Dat is alleen voor Formule 1 fans. Hieronder is er een kleine uitleg over het spel: Begin je eigen F1-team en ontwikkel de auto, neem coureurs aan, investeer in talenten, regel de merchandising, trek sponsors aan, train op de circuits, zorg voor de juiste afstellingen tijdens de kwalificatie en de race en win de competitie + leuke prijzen! Jullie kunnen er zelfs echte prijzen winnen! Ik geef website nog niet, want ik wil dat het een verrassing blijft. Als jullie dit willen, dan dienen jullie een geldig e-mailadres via PB aan mij te geven. Dit moet omdat de kassaldo omhoog moet. Als jullie mij de e-mailadressen hebt gegeven, dan stuur ik via het spel een e-mail met een link waarin het URL van de website. Als jullie via dezelfde e-mailadressen een team aanmaken, dan wordt mijn kassaldo verhoogd. Mijn zusje gaat dit al doen. M.V.G, Shy-Guy PS: Jullie moeten wel een Formule 1 fan zijn om dat te kunnen doen.
dynastus Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Beste Leden,Ik heb 2 maanden geleden een F1-website gevonden waarin je online speelt tegen andere F1-teams. Dat is alleen voor Formule 1 fans. Hieronder is er een kleine uitleg over het spel: Begin je eigen F1-team en ontwikkel de auto, neem coureurs aan, investeer in talenten, regel de merchandising, trek sponsors aan, train op de circuits, zorg voor de juiste afstellingen tijdens de kwalificatie en de race en win de competitie + leuke prijzen! Jullie kunnen er zelfs echte prijzen winnen! Ik geef website nog niet, want ik wil dat het een verrassing blijft. Als jullie dit willen, dan dienen jullie een geldig e-mailadres via PB aan mij te geven. Dit moet omdat de kassaldo omhoog moet. Als jullie mij de e-mailadressen hebt gegeven, dan stuur ik via het spel een e-mail met een link waarin het URL van de website. Als jullie via dezelfde e-mailadressen een team aanmaken, dan wordt mijn kassaldo verhoogd. Mijn zusje gaat dit al doen. M.V.G, Shy-Guy PS: Jullie moeten wel een Formule 1 fan zijn om dat te kunnen doen. Of je gaat gewoon ff op google rondneuzen.
Sublime Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) omg dat spel ken ik.. ik vind het persoonlijk een kut spel omdat je alleenmaar cijfertjes ziet... http://www.f1competitie.nl/ deze site bedoelt ie zeker.. net zo als http://www.megatycoon.nl alleen maar cijfertjes Bewerkt: 21 juli 2008 door Maikle
Torritor Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Aan Maikle, Ik heb daar geen problemen mee. F1Competitie is veel leuker dan MegaTycoon. Ik vind het laatst opgenoemde spel een kutspel. Aan Dynastus, Mijn kassaldo is al stukken omhoog, dus op Google rondneuzen heeft geen zin.
Rullez Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Over welke game heb ij het nou f1competitie?
Torritor Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Ik geef pas antwoord als jij een reden geeft waarom jij die vraag stelt.
X-Zero Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) Kerel.....Volgens mij ben je puur reclame aan het maken om er zelf beter van te worden. Doe dan niet zo laf en post die link van dat spelleke. Bewerkt: 21 juli 2008 door X-Zero
PatrickW Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Dit soort reclame topics, om reclame te maken voor andere websites en ten gunste van je eigen "geld" in zo'n spel in zeker niet de bedoeling:
Recommended Posts