Jump to content

Gedumpt door Kiki


Koen729

Recommended Posts

Ik ging vreemd, maar toen dumpte ik die andere. En toen een paar dagen later (ingame) kreeg ik een SMSje en kon ik dr niet meer bellen enzo :duh: Hoe kan ik haar weer terugkrijgen? Want ik wil dat Clear Wanted niet kwijtraken :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je te weinig tijd met haar doorgebracht hebt. Miss moet je haar opnieuw daten, maar weet niet of dat mogelijk is...

Nou dat kan het niet zijn, ik heb haar sinds ik haar kreeg 1x per dag gedate..

Er stond wel iets in over vreemdgaan in dat SMSje, maar hoe krijg ik haar terug?

Link to comment
Delen op andere websites

Ze is daar niet meer..

Kan kloppen dat je haar nog niet ziet.

Dit kan even duren heb ik al een aantal malen op het forum gelezen hint[/font]

dus heb geduld en dan komt het allemaal goed :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Of ik ingame dagen (in het spel dus) moet wachten of in RL.. :duh:

EDIT: OK TY

Is zowiezo altijd ingame xD waarom zou het zo zijn dat als je 2 dagen in RL je PS3 niet aan hebt gehad ze er dan opeens wel weer op staan:D?

Link to comment
Delen op andere websites

Of ik ingame dagen (in het spel dus) moet wachten of in RL.. :duh:

EDIT: OK TY

Is zowiezo altijd ingame xD waarom zou het zo zijn dat als je 2 dagen in RL je PS3 niet aan hebt gehad ze er dan opeens wel weer op staan:D?

Het is opzich wel mogelijk dat sommige dingen een paar rl dagen vragen om gefixt te worden: kijk bv naar de rodd's meeste mensen zeggen dat je je xdoos ff moet laten staan voor een paar dagen dat ie afkoelt fzo. Dus ik vind het bijlange niet grappig als men dat zo raar vind om dat te vragen.

en ja normaal gezien als je vriendin je echt gedumpt heeft ben je de pineut :(

Link to comment
Delen op andere websites

hoi.

dus kun je als je een andere vriedin date worden gedumpt door je huidige vriendin.

maar dan kan je toch nooit je vriendin bellen om je wanted level kwijt te raken en je health bij te vullen.

of zit ik er nu langs, want zoals ik had gelezen kun je maar een vriendin daten.

dat zal wel jammer zijn, want dan kun je gewoon voor de helft van de prijs aan kleren komen.

en ik vindt het ook het handig om je wanted level kwijt te raken door je vriendin te bellen.

groetjes guusje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan meerdere vriendinnen daten tegelijkertijd, maar dan loop je de kans dat ze het ontdekken en je dumpen. Dit is ongeveer hetzelfde als in GTA: San Andreas. Het kan dus zijn dat je een health boost kan krijgen, je wanted level kan laten verwijderen én voor de helft van de prijs kleren kopen ter zelfde tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...