Jump to content

Gedumpt door Kiki


Koen729

Recommended Posts

Ik ging vreemd, maar toen dumpte ik die andere. En toen een paar dagen later (ingame) kreeg ik een SMSje en kon ik dr niet meer bellen enzo :duh: Hoe kan ik haar weer terugkrijgen? Want ik wil dat Clear Wanted niet kwijtraken :duh:

ik denk niet dat het ligt aan dat je vreemd ging. Die van mij heeft ook 2 vriendinnen, en niets aan de hand. Het is gewoon dat je regelmatig met haar moet daten. (je kunt ook een paar keer met haar daten, zodat je % met haar hoger is.) Als zei later nog eens belt, en je hebt geen zin om te daten, zeg dan eerst "ja" ik wil met je daten, en kies "daarna" voor cancel plans. Op die mannier verlies je je percentage met haar niet..! Dus zal ze je niet dumpen.

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

haha :schater: gedumpt door kiki . K hoop daje int echte leven wa meer succes hebt.

wa is daar nu erg aan as ge diene wanted level weg wilt bezigt dan nen cheat e man.

of doet zoals ik en raakt de flikken kwijt ( ook al heb ik kiki bezig die tog ni).

Link to comment
Delen op andere websites

haha :schater: gedumpt door kiki . K hoop daje int echte leven wa meer succes hebt.

wa is daar nu erg aan as ge diene wanted level weg wilt bezigt dan nen cheat e man.

of doet zoals ik en raakt de flikken kwijt ( ook al heb ik kiki bezig die tog ni).

ja, maar niet iedereen gebruikt cheats.... ;) (Dat locked sommige missies, en ten tweede wordt het spel daar te makkelijk door.)

Link to comment
Delen op andere websites

Op het einde van een date kan je wanneer de vrouw in kwestie de date leuk vond haar telefoonnummer vragen. Als je haar nummer na afloop niet hebt dan vond ze de ontmoeting maar niets of heb je toen je de keuze had tussen haar nummer vragen of niet vragen de optie niet aangeduid.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Op het einde van een date kan je wanneer de vrouw in kwestie de date leuk vond haar telefoonnummer vragen. Als je haar nummer na afloop niet hebt dan vond ze de ontmoeting maar niets of heb je toen je de keuze had tussen haar nummer vragen of niet vragen de optie niet aangeduid.

ow ok

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zelf nog niet meegemaakt dat ik werd ontdekt op vreemdgaan maar ik heb het wel meegemaakt dat ik clear wanted wou doen terwijl ik carmen aan het daten was. Er kwam dan gewoon op het mobieltje: Plz leave a message for Kiki

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

clear wanted level en de health boost lijken me wel handig maar kleren voor de helft van het geld is niet zo interessant want ik heb 500.000 en ik kan er niks mee.

welke 2 vriendinnen moet ik halen voor clear wanted level en de health boost en hoe kan ik die vinden?

beiden love-meet? :Y of :N

clear wanted level is kiki van lovemeet maar welke is de health boost?

en ik heb nog een vraagje wat voor nuttigs kan ik met mijn geld doen? :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Of ik ingame dagen (in het spel dus) moet wachten of in RL.. :duh:

EDIT: OK TY

Is zowiezo altijd ingame xD waarom zou het zo zijn dat als je 2 dagen in RL je PS3 niet aan hebt gehad ze er dan opeens wel weer op staan:D?

Het is opzich wel mogelijk dat sommige dingen een paar rl dagen vragen om gefixt te worden: kijk bv naar de rodd's meeste mensen zeggen dat je je xdoos ff moet laten staan voor een paar dagen dat ie afkoelt fzo. Dus ik vind het bijlange niet grappig als men dat zo raar vind om dat te vragen.

en ja normaal gezien als je vriendin je echt gedumpt heeft ben je de pineut :(

Ja maar da's ook niet zo, dat je hem af moet laten koelen.. Dus het is wel een beetje raar..

BTW. Het kan zijn dat je haar bang gemaakt hebt met een wapen..

Maar iig, je krijgt haar binnen een paar dagen weer terug op Love-meet.net!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...