FireFighter Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Hey, Welke vriendinnen kan je allemaal nemen op lovemeet.net?? En welke krijg je in de missies? En wat krijg je van haar als je 100% heb? Bedankt alvast voor de mensen die deze vragen beantwoorden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVMASTAH Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) Hey,Welke vriendinnen kan je allemaal nemen op lovemeet.net?? En welke krijg je in de missies? En wat krijg je van haar als je 100% heb? Bedankt alvast voor de mensen die deze vragen beantwoorden! kiki 100% = wanted level weg als je belt na out of the closet carmen 100%= Je kan Carmen bellen om je Health terug aan te vullen na out of the closet alexandra 100%= 50% kledingkorting voor 24 uur . na out of the closet Bewerkt: 21 juli 2008 door GTAIVMASTAH Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Hey,Welke vriendinnen kan je allemaal nemen op lovemeet.net?? En welke krijg je in de missies? En wat krijg je van haar als je 100% heb? Bedankt alvast voor de mensen die deze vragen beantwoorden! Je kunt Sobohoe(Carmen) en Lawchick(Kiki) daten. als je bij Carmen hoog genoeg % haalt kun je haar bellen om een health boost te krijgen en als je bij Kiki hoog genoeg % hebt gehaalt kun je t/m 3 steren wanted lvl door haar weg laten halen. ook kun je op Craplist nog Alex daten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 In totaal kan je 5 vriendinnen krijgen. De eerste is Michelle, zij wordt je vriendin na de missie First Date, en zij geeft je niets als je op 100% komt. Daarna kan je, na de missie Out of The Closet, 3 nieuwe vriendinnen tegenkomen. Carmen vind je op love-meet.net, daar bekend als 'SoBoHoe'. Haar special ability is een health boost, dit doe je door haar te bellen. Kiki vind je ook op love-meet.net, daar bekend als 'LawChick'. Haar special ability is een wanted level van maximum 3 sterren verwijderen als je haar belt. Alexandra is te vinden op craplist.net, daar bekend als 'Liberated Woman' en haar advertentie is: Party girl seeks man for NSA fun and blog material - 29 (Lancaster). Haar special ability is 50% korting op alle kleren voor een periode van 24 uur. Dan heb je nog als laatste vriendin Kate. Zij wordt beschikbaar na de missie Waste Not Want Knots en heeft geen special ability. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guusje Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 hoi ik had een vraagje. als je alle vriendinnen op 100% hebt, en je date even niet. gaat er dan procenten van af of niet. en kun je dan nog wel je vriendin bellen om je wanted level te verwijderen of om je health terug te krijgen of moet je regelmatig daten om die dingen te kunnen blijven doen. want ik denk als je heel veel vriendinnen hebt en je moet die daten dan heb je het nog hartstikke druk, want ze bellen je regelmatig om een keer een activiteit te gaan doen. en ik had nog een vraagje kun je naar de storyline te hebben gehaald je neef blijven bellen om dingen te blijven doen, en geld dat ook voor je vriendinnen die je date of niet. anders wordt je best wel eenzaam denk ik, en dan gaat het best wel snel vervelen na de storyline. groetjes guusje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Volgens mij gaan er geen percenten af eenmaal je 100% hebt met een vriendin. Behalve als je nog eens een date doet en je haar bang maakt (door te schieten bijvoorbeeld). De health boost en het verwijderen van je wanted level kan je volgens mij ook voor altijd doen, tot wanneer je haar kwijtraakt. Je kan nog altijd activiteiten doen met je neef, Roman, maar dan moet je wel op het einde van de storyline voor Revenge (wraak) gekozen hebben, want anders zal Roman nu dood zijn.[/font] Met al je andere vriendinnen en vrienden kan je, ook nog na de storyine, afspreken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guusje Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 super bedankt. ja, het is wel logisch dat je moet kiezen voor wraak want als je neef dood is komt hij niet meer terug. maar het is ook wel leuk dat je naar de storyline nog mensen kan ontmoeten van de storyline. dan ben je niet helemaal alles kwijt. want bij gta Sa was het dat als je de storyline had gedaan dat je niemand meer tegen komt ook je eigen broer niet meer. maar kan je ook andere vrienden van de storyline tegen komen als je de storyline hebt uitgespeeld of niet. zoals brucy, packie of malorie of kan dat niet. groetjes Guusje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) Brucie , Dwayne, Packie, Roman en Litle jacob kan je nog zien Bewerkt: 21 juli 2008 door rjravi1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2008 Bedankt voor de reacties allemaal (ik heb die gast met zijn special ability die dan gangsters naar je stuurt doodgeshoten omfg...) Storyline complete!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2008 Bedankt voor de reacties allemaal (ik heb die gast met zijn special ability die dan gangsters naar je stuurt doodgeshoten omfg...) Storyline complete!!! Hmm ik ben je hier even kwijt... Je hebt Dwayne neergeschoten en dan storyline complete ???Die keuze heb je toch al veel eerder voordat je de storyline compleet hebt ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2008 Bedankt voor de reacties allemaal (ik heb die gast met zijn special ability die dan gangsters naar je stuurt doodgeshoten omfg...) Storyline complete!!! Hmm ik ben je hier even kwijt... Je hebt Dwayne neergeschoten en dan storyline complete ???Die keuze heb je toch al veel eerder voordat je de storyline compleet hebt ??? Sorry, heel onduidelijk gepost. Ik bedoel dat ik dwayne heb neergeschoten (maar dat is een tijd geleden al) En ik heb gisteren de storyline uitgespeeld. En bedankt voor alle reacties mensen!! Nu lijkt het me duidelijker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tsirapo Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2008 Bedankt voor de reacties allemaal (ik heb die gast met zijn special ability die dan gangsters naar je stuurt doodgeshoten omfg...) Storyline complete!!! Hmm ik ben je hier even kwijt... Je hebt Dwayne neergeschoten en dan storyline complete ???Die keuze heb je toch al veel eerder voordat je de storyline compleet hebt ??? Sorry, heel onduidelijk gepost. Ik bedoel dat ik dwayne heb neergeschoten (maar dat is een tijd geleden al) En ik heb gisteren de storyline uitgespeeld. En bedankt voor alle reacties mensen!! Nu lijkt het me duidelijker normaal gezien als je de mensen van de storyline neerknalt bevoorbeeld: Little Jacob dan bellen ze je na een klein tijdje of je ze van het ziekenhuis wil afhalen. Dit brengt ook nog pluspunten op als je ze thuis brengt. Ook kan je nog altijd procenten verliezen al zit je op de 100% like van een bepaald persoon want deze mensen zullen af en toe eens bellen of je iets met hen wil doen en als je dat dan negeert gaat er meestal een procentje af. De abilities krijg je niet exact op 100% maar ergens tegen de 80% of 90%. Ik heb zelf ondertussen al een wanhopig telefoontje van Kiki gehad terwijl ze iets van een 98% fondness had. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2008 hoi ik had een vraagje.als je alle vriendinnen op 100% hebt, en je date even niet. gaat er dan procenten van af of niet. en kun je dan nog wel je vriendin bellen om je wanted level te verwijderen of om je health terug te krijgen of moet je regelmatig daten om die dingen te kunnen blijven doen. want ik denk als je heel veel vriendinnen hebt en je moet die daten dan heb je het nog hartstikke druk, want ze bellen je regelmatig om een keer een activiteit te gaan doen. en ik had nog een vraagje kun je naar de storyline te hebben gehaald je neef blijven bellen om dingen te blijven doen, en geld dat ook voor je vriendinnen die je date of niet. anders wordt je best wel eenzaam denk ik, en dan gaat het best wel snel vervelen na de storyline. groetjes guusje Als ze bellen en je neemt niet op gaan er procentjes af ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2008 Ik vind Kiki de mooiste . Ze zijn nog handiger dan GTA SA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.