r.deroos Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 hoi ik heb een groot probleem: als ik bij SA-MP op internet ofzoiets druk komt er dat van master blabla, oke. dan klik ik er een aan en dan krijg ik dit: Microsoft Visual C++ Runtime Library Program C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\gta_sa.exe This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the application's support for more information. oke ik instal mp weer. doet ie het nog niet. ik denk oke dan SA zelf maar, weer zonder resultaat!!!!!!!!! weet iemand hoe ik dit moet oplossen??? greetz Andreas Reageren
.Timothy Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) Deed hij het voorheen wel (en nu dus niet meer) of heeft hij het nog nooit gedaan (wat dus in strijd is met wat je zegt, 'niet meer'). Mogelijk heb je een verkeerde versie. Of je de goede versie bezit kun je zien rechtsonder in het begin- of pauzescherm. Als er niets staat is het oké, staat er wel wat niet, kijk dan naar de stappen hieronder. Download de patch en start hem op (screen). Druk een paar maal op 'Next' (screen) totdat er om de locatie van je GTA San Andreas-map wordt gevraagd (screen). De locatie die er staat is de locatie die standaard bij de installatie wordt gebruikt. Mocht die ook overeen komen met de jouwe, ga verder. Zoek hem anders op via '...' (screen). Ga verder, laat de patch z'n werk doen en sluit af met 'Exit'. Klaar Bewerkt: 21 juli 2008 door VWO-er Reageren
JeGe Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Wehehehe, dit probleem heb ik ook gehad Heb je een stroomuitval gehad ofzo? want ik kreeg het probleem bij een stroomuitval xD Maargoed, als SAMP het nu nog steeds niet doet; moet je een nieuw account op windows aanmaken en daarop zal samp wel werken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.