Jump to content

Verwijderen gta niet mogelijk

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik krijg gta sa niet meer verwijdert =(

IK heb nu al alles uit de bestandslocatieverwijdert , maar gta sa wil maar niet verwijderen.

hier een paar screenshots:

post-86721-1216634137.jpg

post-86721-1216634148.jpg

Geplaatst:

Er zit denk ik een component in de SA folder met setup gegevens. Je hebt 'alles' verwijdert zeg je. Dan kan je dat component ook verwijdert hebben waardoor het spel niet meer functioneert bij het verwijderen.

Geplaatst:

In je tweede screen staat:

- Sluit alle programma's die lopen

- Leeg je tijdelijke map

- controleer je internet verbinding

Probeer daarna de setup nog eens ;)

Geplaatst:
In je tweede screen staat:

- Sluit alle programma's die lopen

- Leeg je tijdelijke map

- controleer je internet verbinding

Probeer daarna de setup nog eens ;)

Daar moet je meestal niet op ingaan, dat is standaard van de setup fabrikant. Maar of het werkt gebeurt best wel zelden.

Geplaatst:
Er zit denk ik een component in de SA folder met setup gegevens. Je hebt 'alles' verwijdert zeg je. Dan kan je dat component ook verwijdert hebben waardoor het spel niet meer functioneert bij het verwijderen.

Daar kan het niet aan liggen , ik heb ooit is heel san andreas gebackupt, heb alles van de backup terug in de bestandslocatie geplaatst (ik kon gta dan wel spelen) maar er komt gewoon weer de zelfde fout op >.<

Tog bedankts.

Geplaatst: (bewerkt)

Probeer dit eens:

Start - configuratie scherm - software Een programma verwijderen - en dan SA verwijderen.

Als dat niet lukt haal je heel de SA map van je computer

succes ^_^

EDIT: ik zie nu pas dat je vista hebt

Bewerkt: door tommatje
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb dit probleem ook eens gehad.

Oplossing:

Stop je CD in je PC > Ga naar deze computer > Rechtermuisnkop op SA icoontje > Openen > Setup ;) Veel succes! :tu:

Hieronder: Dit werkt wel hoor ;)

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Voor het geval niets meer werkt, kun je ook RegCleaner gebruiken. Hiermee worden alle sleutels in het register die iets met GTA San Andreas te maken hebben verwijderd (wel juist instellen!). Lees alles goed door en weet zeker dat de juiste sleutels verwijderd worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...