fdrums Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 het automerk van de comet is pfister. je spreekt het uit als fister en dit is iets dat nogal 18+ is Reageren
Tsirapo Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 het automerk van de comet is pfister.je spreekt het uit als fister en dit is iets dat nogal 18+ is hoe je hierop komt is me vrij onlogisch maar ja op zich het klinkt wel '18+' Kweet niet echt of dit een EE is maar het zal wss weeral R* humor zijn. sowieso een gratz voor jou dat je het gevonden hebt. Reageren
Iscariah Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 het automerk van de comet is pfister.je spreekt het uit als fister en dit is iets dat nogal 18+ is hoe je hierop komt is me vrij onlogisch maar ja op zich het klinkt wel '18+' Kweet niet echt of dit een EE is maar het zal wss weeral R* humor zijn. sowieso een gratz voor jou dat je het gevonden hebt. Hoe hij hier op komt?! Fister zou je in het Nederlands kunnen vertalen als vuistneuker. Oftewel den bisschop groeten... Reageren
fdrums Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 het automerk van de comet is pfister.je spreekt het uit als fister en dit is iets dat nogal 18+ is hoe je hierop komt is me vrij onlogisch maar ja op zich het klinkt wel '18+' Kweet niet echt of dit een EE is maar het zal wss weeral R* humor zijn. sowieso een gratz voor jou dat je het gevonden hebt. Hoe hij hier op komt?! Fister zou je in het Nederlands kunnen vertalen als vuistneuker. Oftewel den bisschop groeten... de bisschop groeten? wtf Reageren
Wienish Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 het automerk van de comet is pfister.je spreekt het uit als fister en dit is iets dat nogal 18+ is hoe je hierop komt is me vrij onlogisch maar ja op zich het klinkt wel '18+' Kweet niet echt of dit een EE is maar het zal wss weeral R* humor zijn. sowieso een gratz voor jou dat je het gevonden hebt. Hoe hij hier op komt?! Fister zou je in het Nederlands kunnen vertalen als vuistneuker. Oftewel den bisschop groeten... Dus.. als ik het goed begrijp ben je een vuistneuker[/font] als je de bisschop groet? Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 het automerk van de comet is pfister.je spreekt het uit als fister en dit is iets dat nogal 18+ is hoe je hierop komt is me vrij onlogisch maar ja op zich het klinkt wel '18+' Kweet niet echt of dit een EE is maar het zal wss weeral R* humor zijn. sowieso een gratz voor jou dat je het gevonden hebt. Hoe hij hier op komt?! Fister zou je in het Nederlands kunnen vertalen als vuistneuker. Oftewel den bisschop groeten... Dus.. als ik het goed begrijp ben je een vuistneuker[/font] als je de bisschop groet? hahaha what a joke hahaha Reageren
checkkill Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 het automerk van de comet is pfister.je spreekt het uit als fister en dit is iets dat nogal 18+ is hoe je hierop komt is me vrij onlogisch maar ja op zich het klinkt wel '18+' Kweet niet echt of dit een EE is maar het zal wss weeral R* humor zijn. sowieso een gratz voor jou dat je het gevonden hebt. Hoe hij hier op komt?! Fister zou je in het Nederlands kunnen vertalen als vuistneuker. Oftewel den bisschop groeten... Dus.. als ik het goed begrijp ben je een vuistneuker[/font] als je de bisschop groet? hahaha what a joke hahaha Ooh ik lag me kappot.... Reageren
Tsirapo Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 het automerk van de comet is pfister.je spreekt het uit als fister en dit is iets dat nogal 18+ is hoe je hierop komt is me vrij onlogisch maar ja op zich het klinkt wel '18+' Kweet niet echt of dit een EE is maar het zal wss weeral R* humor zijn. sowieso een gratz voor jou dat je het gevonden hebt. Hoe hij hier op komt?! Fister zou je in het Nederlands kunnen vertalen als vuistneuker. Oftewel den bisschop groeten... hopen dat er zo nog meer lollige automerken in gta IV zitten he Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 het automerk van de comet is pfister.je spreekt het uit als fister en dit is iets dat nogal 18+ is hoe je hierop komt is me vrij onlogisch maar ja op zich het klinkt wel '18+' Kweet niet echt of dit een EE is maar het zal wss weeral R* humor zijn. sowieso een gratz voor jou dat je het gevonden hebt. Hoe hij hier op komt?! Fister zou je in het Nederlands kunnen vertalen als vuistneuker. Oftewel den bisschop groeten... hopen dat er zo nog meer lollige automerken in gta IV zitten he ja haha Reageren
Wienish Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 het automerk van de comet is pfister.je spreekt het uit als fister en dit is iets dat nogal 18+ is hoe je hierop komt is me vrij onlogisch maar ja op zich het klinkt wel '18+' Kweet niet echt of dit een EE is maar het zal wss weeral R* humor zijn. sowieso een gratz voor jou dat je het gevonden hebt. Hoe hij hier op komt?! Fister zou je in het Nederlands kunnen vertalen als vuistneuker. Oftewel den bisschop groeten... hopen dat er zo nog meer lollige automerken in gta IV zitten he In dat andere automerkentopic waarin de topicstarter begint over Cognoscenti (merk Enus), heb ik nog wat merken geplaatst: Vincent: Maibatsu NRG900: Shitzu Cabby/Minivan: Schyster En Ripley en Uranus klinken ook wel leuk :$ Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 LOLZZZZ goed gevonden zeg ik hoop dat er nog meer van die automerke inzitten Ha Ha. Reageren
Mr_smith Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Het automerk van de Steed is Vapid, wat zoiets als levenloos betekent. Het automerk van de Cognoscenti is Enus, wat verdacht veel op het woord anus lijkt... Reageren
Robin B Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Lol vuistneuker ! De bisschop groeten.Zit je dat met zo'n vrouw te doen.Loopt er een bisschop voor bij: Hallo! Gaat het goed! Ik kan hem er niet uithalen. Rofl WHAHA !1111!!! Nice gevonden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.