Robienske Geplaatst: 15 mei 2004 Rapport Geplaatst: 15 mei 2004 Wat zijn Clans eigenlijk ? Zijn dat mensen die via MTA een groepje vormen om een ander groepje te mollen ? :wacko: Reageren
Le Freak Geplaatst: 15 mei 2004 Rapport Geplaatst: 15 mei 2004 Wat zijn Clans eigenlijk ? Zijn dat mensen die via MTA een groepje vormen om een ander groepje te mollen ? :wacko: Zo ongeveer.. Een clan bestaat meestal uit 5 - 10 mensen en is inderdaad op MTA. Het zijn mensen die met elkaar samen spelen, dat betekent dat ze iedereen mogen killen behalve hun teamleden. Je herkent je teamleden omdat iedereen van een clan de afkorting voor zijn naam heeft staan. Wat het verder precies voor nut heeft weet ik ook niet. Xamber wou ooit eens mee doen aan een MTA league.. Tegenwoordig speel ik gewoon alleen, en soms nog eens samen met iemand, maar dat is dan voor 1 keertje. Mijn naam is nu: Le-Freak*TDC Reageren
Jarno Geplaatst: 16 mei 2004 Rapport Geplaatst: 16 mei 2004 Maar clans heb je ook voor andere games (multiplayer) Reageren
Robienske Geplaatst: 16 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2004 Dankje voor de informatie Reageren
djbob Geplaatst: 16 mei 2004 Rapport Geplaatst: 16 mei 2004 Voor mta zijn nu eenmala niet zo veel clans, de game is er niet echt voor gemaakt. Unreal tournament 2004, Call Of Duty, Half-life Far cry. Clans voor die games hebben soms wel meer dan 100 leden! :lol: Reageren
Furi0uz Geplaatst: 31 mei 2004 Rapport Geplaatst: 31 mei 2004 Voor mta zijn nu eenmala niet zo veel clans Think again! Er zijn meer clans als dat je lief zijn, alleen bezitten de meeste niet echt goede en waardige members... Reageren
Thabit Geplaatst: 31 mei 2004 Rapport Geplaatst: 31 mei 2004 Jah...zoals mijn toekomstige clan wordt ook goed georganiseert Mijn nieuwe eigen clan wordt dan: The Fighting Majors : TFM! Reageren
william Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 Wat zijn Clans eigenlijk ? Zijn dat mensen die via MTA een groepje vormen om een ander groepje te mollen ? :wacko: Zo ongeveer.. Een clan bestaat meestal uit 5 - 10 mensen en is inderdaad op MTA. Het zijn mensen die met elkaar samen spelen, dat betekent dat ze iedereen mogen killen behalve hun teamleden. Je herkent je teamleden omdat iedereen van een clan de afkorting voor zijn naam heeft staan. Wat het verder precies voor nut heeft weet ik ook niet. Xamber wou ooit eens mee doen aan een MTA league.. Tegenwoordig speel ik gewoon alleen, en soms nog eens samen met iemand, maar dat is dan voor 1 keertje. Mijn naam is nu: Le-Freak*TDC op welke server zit je met die naam? Reageren
Arjen Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 Op alle servers natuurlijk. Maar ik denk dat hij het meest op de Nederlandse servers zit: Holyfluid (is btw. down vanwege problemen) , Ambience/Nedzone, Calslaan... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.