ikke (den echte) Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 ik wil graag modden en ik kan het ook maar jammer enkel maar mappen ik wil ook auto's enzo plaatsen (scm'en) en zo plaatjes veranderen bv van een taxi veranderen in een new york cabby enzo en reclame borden veranderen van text en zo van die dingens allemaal nu is mijn vraag is er iemand die mij dat alles wilt uitleggen behalve MC DUDE die wilt da toch ni maar die kan da wel dus iemand die het even opt gemak wilt uitleggen? Reageren
Timotees Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 (bewerkt) mischien is het handig om die in het GTa "!moding!"forum te plaatsen maar ik zie dat je nieuw ben dus hier is de link Bewerkt: 11 maart 2005 door timotees Reageren
ikke (den echte) Geplaatst: 11 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 Bestaat dat dan ? (even doorpluizen dan) maar jah ze verplaatsen het wel dan. maar aub snel antwoorden. Reageren
jojogta3 Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 ik heb zelf de gta 's op ps2 en vice city had ik op pc maar toen ik ging modden werd ie zo traag als dikke stront <_< maarja kan ook aan pc liggen :lol: Reageren
Lantyz Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 maar jah ze verplaatsen het wel dan. Klopt, maar zou wel mooi zijn als je in het vervolg even kijkt waar je topic thuishoort. Tevens wijs ik je op de Zoekfunctie, er zijn al vele vragen gesteld over dit onderwerp. --Topic moved-- Reageren
ikke (den echte) Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 dank u maar nu on-topic wil iemand het uitleggen ? ps: ik heb het al heel aardig gemapt en gaat niet trager hoor :rolleyes: Reageren
McDude Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 ik wil graag modden en ik kan het ook maar jammer enkel maar mappen ik wil ook auto's enzo plaatsen (scm'en) en zo plaatjes veranderen bv van een taxi veranderen in een new york cabby enzo en reclame borden veranderen van text en zo van die dingens allemaal nu is mijn vraag is er iemand die mij dat alles wilt uitleggen behalve MC DUDE die wilt da toch ni maar die kan da wel dus iemand die het even opt gemak wilt uitleggen? omdat....je ten 1ste hartstikke iritant bent....en ten 2de zeur je me de oren van het lijf en ten 3de ik zei ook...kijk op forums zoals deze of leer het zelf Reageren
Eclipse Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 omdat....je ten 1ste hartstikke iritant bent....en ten 2de zeur je me de oren van het lijf en ten 3de ik zei ook...kijk op forums zoals deze of leer het zelf Alle als we zo over andere mensen gaan praten ga ik ook zo over jouw praten...Voor wat hoort wat...Als jij niet andere mensen wil gaan helpen help ik jouw ook niet meer...Wat heb jij voor een mentaliteit? <_< Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Dat vind ik nou ook, wel profiteren van andermans uitleg, maar zelf niemand helpen :angry: Reageren
McDude Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 sorry jongens ...maar echt als je hm in je msn zou hebben zou je er cker anders over denken... Reageren
Goofy Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 (bewerkt) kijk anders op de site van eclipse daar staan mooie tuts Bewerkt: 12 maart 2005 door 9-ball Reageren
Bradley H. Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 jezus mensen jullie klagen wel veel zeg... mapperen doe je met de moomapper "download die" textures maken doe je met paint, download ook fff VC-texture viewer ofzo je hebt ookk de IMG tool nodig open moomapper klik een van die reclameborden aan, nu bovenaan staat ergens iets van texture, klik dat aan, dan krijg je een scherm naarvoren, daar staat dan ook hoe de texture heet, die zoek je op met de IMG-tool, exporteer je, open je met de TXD-view dinges. exporteer je het imagen wat je wilt veranderen, dat open je weer met paint, verander je, en dan weer de hele weg terug. imagen replacen (of de ouwe verwijderen nieuwe erin zetten (p.s zorg voor backups)) TXD replacen in de GTA3.img en klaar... voor vragen kun je hier nog terecht, "voor zeiken trouwens ook 2" Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 (bewerkt) jezus mensen jullie klagen wel veel zeg...mapperen doe je met de moomapper "download die" textures maken doe je met paint, download ook fff VC-texture viewer ofzo je hebt ookk de IMG tool nodig open moomapper klik een van die reclameborden aan, nu bovenaan staat ergens iets van texture, klik dat aan, dan krijg je een scherm naarvoren, daar staat dan ook hoe de texture heet, die zoek je op met de IMG-tool, exporteer je, open je met de TXD-view dinges. exporteer je het imagen wat je wilt veranderen, dat open je weer met paint, verander je, en dan weer de hele weg terug. imagen replacen (of de ouwe verwijderen nieuwe erin zetten (p.s zorg voor backups)) TXD replacen in de GTA3.img en klaar... voor vragen kun je hier nog terecht, "voor zeiken trouwens ook 2" Nou, nou zeg, 'jezus mensen jullie klagen wel veel zeg...' , wat een zinnige opmerking. Er mogen toch wel mensen hun vragen stellen en dan kom jij en doe je net of je er alles vanaf weet <_< Bewerkt: 12 maart 2005 door Wauzie Reageren
Bradley H. Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 (bewerkt) ik had het eigenlijk hier over omdat....je ten 1ste hartstikke iritant bent....en ten 2de zeur je me de oren van het lijf en ten 3de ik zei ook...kijk op forums zoals deze of leer het zelf want idd dit slaat nergens op, Er mogen toch wel mensen hun vragen stellen en dan kom jij en doe je net of je er alles vanaf weet ik wil die mensen ook aleenmaar helpen en dan wordt er naar me toeggegooit dat ik hier de slimste uithang :angry: rot toch lekker op zeg :angry: ik ben ook pas begonne met modden, en probeer gewoon mensjes te helpen, "op mijn manier" Bewerkt: 12 maart 2005 door bradley1990 Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Dit vind ik een rare manier van helpen :o , ik vind dat mensen die nog nooit gemod hebben een goede uitleg verdienen, misschien ligt dit bij jouw anders. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.