McDude Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 ik had het eigenlijk hier overomdat....je ten 1ste hartstikke iritant bent....en ten 2de zeur je me de oren van het lijf en ten 3de ik zei ook...kijk op forums zoals deze of leer het zelf want idd dit slaat nergens op, Er mogen toch wel mensen hun vragen stellen en dan kom jij en doe je net of je er alles vanaf weet ik wil die mensen ook aleenmaar helpen en dan wordt er naar me toeggegooit dat ik hier de slimste uithang <span style='font-size:8pt;line-height:100%'>:angry: rot toch lekker op zeg :angry: </span>ik ben ook pas begonne met modden, en probeer gewoon mensjes te helpen, "op mijn manier" je snapt het niet...ik heb ikke zelf in mn msn....elke dag maar weer zeurt hij weer| waar ik langzame hand een beetje :ph34r: van word Reageren
Bradley H. Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 ik vind dat mensen die nog nooit gemod hebben een goede uitleg verdienen, aan jou de eer Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Ok, dan heb ik onterecht iets gezegt, als dit zo is als MCDUDE al zei, vind ik dat je toch wel een beetje gelijk hebt :unsure: Reageren
Gino Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 maar MCDUDE wrm heb je hem dan niet geblokt ??dan hoeven we ook niet dat geklaag aan te horen <_< Reageren
Bradley H. Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 maar MCDUDE wrm heb je hem dan niet geblokt ??dan hoeven we ook niet dat geklaag aan te horen <_< vondt je het nodig dit hele topic naar boven te slepen voor dit antwoord ?` blokken is idd wel een oplossing, maar ik hou persoonlijk ook niet van blokken, waarschijnlijk was MCDUDE het nu gewoon zat. Reageren
RTS Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 WTF zijn jullie aan het doen hier??? Dit loopt uit de hand, ga maar over dat soort dingen op MSN ofzo praten maar niet hier. BACK ON TOPIC NOW ~~ Reageren
Gino Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 ikke (den echte) snap je het nou ? Reageren
Yohan Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 jezus mensen jullie klagen wel veel zeg... Zij klagen niet ze willen wss gewoon de fijne kneepjes leren ik ook duz.. Ik ben nu ook het hele forum aan het af struinen naar tuts en helps enzo.. Reageren
ikke (den echte) Geplaatst: 7 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2005 eum jah lang niet gepost meer was de site kwijt :rolleyes: maar wat moet ik snappen Only_Gino? enneuh zeg ik zeur wel niet op msn e ik vraag 1ding en mc dude bigint al direct 500regels van dit te tippen NEE NEE NEE maar nu kan ik al mappen en een beetje van die gt3.img dingens aanpassen maar da lukt ni geweldig alke keer als ik bv een stukje kleur en dan over plak in gta3.img en ik ga spelen dan als die kleur bv blauw was dan is dat stuk allemaal blauwe stippeltjes Reageren
Bradley H. Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 eum jah lang niet gepost meer was de site kwijt :rolleyes: maar wat moet ik snappen Only_Gino? enneuh zeg ik zeur wel niet op msn e ik vraag 1ding en mc dude bigint al direct 500regels van dit te tippen NEE NEE NEE maar nu kan ik al mappen en een beetje van die gt3.img dingens aanpassen maar da lukt ni geweldig alke keer als ik bv een stukje kleur en dan over plak in gta3.img en ik ga spelen dan als die kleur bv blauw was dan is dat stuk allemaal blauwe stippeltjes die blauwe stippeltjes komen omdat je de alpha hebt aangepast 1.- wees er zeker van dat je de nieuwste versie VC-TXD-viewer hebt 2.- exporteer en importeer aleen de texture dan moet het lukken, ik heb dit probleem namenlijk zelf ook gehad..., de zoekfunctie kan je dus verder helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.