Venzio Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Ik zoek gebouwen waar ik in kan met een bed want ik en mijn vriend doen bijna altijd Real life en dus moeten we ook slapen hé Graag Snapmap als je er een weet! Venzio,, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grace_GW Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) dat doe ik ook altijd whaha ik ken geen slaapkamers waar je in kan gaan. Bewerkt: 21 juli 2008 door Grace_GW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Ga in een huis waar je safet in single player Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Ik heb ze allemaal bijna gebropeert ik weet er maar 2 en allebei niet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blacklord Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Ik heb ze allemaal bijna gebropeert ik weet er maar 2 en allebei niet.. In die van Bohan kan je wel, maar je moet de achterdeur nemen. Broker zou ik niet weten. Playboy's mansion gaat ook, maar dan moet je met een heli op het dak landen. Alderney weet ik niet. Algonquin gaat niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordy_Wvl Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) Ik heb ze allemaal bijna gebropeert ik weet er maar 2 en allebei niet.. probeer eens via achterdeur ^^ Sorry blacklord Bewerkt: 21 juli 2008 door Jordy_Wvl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 Op multiplayer, uhm als je eigen server hebt is er een programma waar je in alle savehouses kan komen.. Want in da programma staan alles coordinaten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 Dat eerste van Nico daar staat een bed nu heb ik er nog één nodig.. Bedankt alvast.. @ Timske ik snap je niet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 - Safehouse Bohan - Safehouse Alqonquin - Playboy X (Via helikopter op het dak) - Safehouse Alderny - Majestic Hotel (zuiden van het park, je kan landen op het dak met een helikopter. Na de trap door de grote deuren) - flat Alqonquin. (In de flat meest noordelijkste punt van Alqonquin op de 1 na laatste verdieping staat een deur open) - Verder liggen er overal wel matrasjes op straat xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 Ik zoek gebouwen waar ik in kan met een bed want ik en mijn vriend doen bijna altijd Real life en dus moeten we ook slapen hé Graag Snapmap als je er een weet! Venzio,, Hmm, Playboy X zijn huis betreden van bovenaf, dan kun je daarin. Btw: Ik neem aan dat jullie samen in één bed slapen.. doen jullie alleen slapen? ja toch he? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 - Safehouse Bohan- Safehouse Alqonquin - Playboy X (Via helikopter op het dak) - Safehouse Alderny - Majestic Hotel (zuiden van het park, je kan landen op het dak met een helikopter. Na de trap door de grote deuren) - flat Alqonquin. (In de flat meest noordelijkste punt van Alqonquin op de 1 na laatste verdieping staat een deur open) - Verder liggen er overal wel matrasjes op straat xD Staat er in elk safehouse een die jij hier hebt opgenoemt? Heb je daar een snapmap van want ik ben niet zo goed in die dingen vinden Bedankt, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 Klik Van links naar rechts: - Savehuis Algonquin - Playboy X huis (kan ook een blokje zuidelijker liggen, maar volgens mij is dat niet zo) - Noordelijke Flat Algonquin - Majestic Hotel - Savehuis Algonquin - Savehuis Bohan Veel succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DiabloFlame Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) Er is nog een andere manier om in savehouse van Playboy X te komen. Aan de zijkant van het gebouw (naast een gebouw waar je een trappenhuis in kan) Je ziet dan (in steegje) trappen die niet helemaal tot de grond komen Maar er staat een blauwe container en als je daarop klimt en daar vanaf aan de trappen gaat hangen (en klimmen) kom je uiteindelijk op het dakterras boven van Playboy X savehouse Bewerkt: 23 juli 2008 door DiabloFlame Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Er is nog een andere manier om in savehouse van Playboy X te komen.Aan de zijkant van het gebouw (naast een gebouw waar je een trappenhuis in kan) Je ziet dan (in steegje) trappen die niet helemaal tot de grond komen Maar er staat een blauwe container en als je daarop klimt en daar vanaf aan de trappen gaat hangen (en klimmen) kom je uiteindelijk op het dakterras boven van Playboy X savehouse Dat doe ik ook altijd, dat is lol :') Maar ehh, een vraagje aan Kai: waar liggen die matrassen op straat dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Dat is toch gewoon een grapje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.