Sw33t Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) Ik heb een probleem met een missie, dus ik dacht dat ik het hier wel zou kunnen zetten. Ik was dus bezig met een missie, waar je een drugsfabriek moest kapotmaken met een bomauto. Wel, ik doe dus alles volgens plan; plaats de bomauto, laat de drugsfabriek ontploffen en wegwezen. Ik moet dus terug rijden naar de garage en er komt zo'n beige pijl. Wel terwijl ik naar de garage rijd ontploft m'n auto. Ik beland dus aan de ingang van het ziekenhuis, maar... De beige pijl die verwijst naar de garage staat er nog altijd. Ik heb dan de missie opnieuw gedaan maar de pijl blijft er nog altijd staan. En als ik naar de pijl ga zie ik niets. Wie kan me helpen? Met dank, Sw33t Bewerkt: 21 juli 2008 door Sw33t Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Dat is een bug, als je dat weg wil hebben zal je helaas overnieuw moeten beginnen Reageren
Sw33t Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Hoe bedoel je, moet ik dan HELEMAAL opnieuw beginnen? Reageren
GTA freakje Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Hoe bedoel je, moet ik dan HELEMAAL opnieuw beginnen? Nee hoor. Je kan het spel gewoon opnieuw laden waar je het laatst hebt opgeslagen. Als het dan nog niet weg is, dan weet ik het niet meer. Zelf heb ik dat overigens nog nooit meegemaakt. Reageren
_Mouser_ Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Hoe bedoel je, moet ik dan HELEMAAL opnieuw beginnen? Nee hoor. Je kan het spel gewoon opnieuw laden waar je het laatst hebt opgeslagen. Als het dan nog niet weg is, dan weet ik het niet meer. Zelf heb ik dat overigens nog nooit meegemaakt. Ik denk dat jij Yay Ka-Boom-Boom bedoelt. Je kan ook hier of hier een savegame downloaden van je missie, of misschien kan je een aanvraag doen in het Savegame Aanvraag Topic, maar dat weet ik ook niet zeker of je bug erinblijft. Reageren
Remi-X Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) welke cheats heb je allemaal gebruikt voordat of tijdens die missie? het kan zijn dat nu net die cheat een negatieve invloed op het spel heeft... en als je je spel hebt opgeslagen toen die pijl er stond en na het opnieuw starten nog steeds, moet je denk toch een ''new game'' beginnen... trouwens bij welke missie krijg je een pijl, heb het spel voor de 100% maar weet niks van een pijl? EDIT: ow , jajaja ka boem bam is die missie bedoel je zo'n een stipje in de kaart als pijl? Bewerkt: 21 juli 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
Fido Dido Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Je hebt al geen pijlen meer bij GTA sinds GTA III. Dus ik denk een bug. Als je reload en je hebt hem nog steeds dan denk ik dat je new game moet starten. Veel Succes Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) Wel terwijl ik naar de garage rijd ontploft m'n auto. Tip: Niet op je stoel blijven zitten als je auto brandt.Je kan het spel gewoon opnieuw laden waar je het laatst hebt opgeslagen.Dit lijkt mij ook de beste manier. trouwens bij welke missie krijg je een pijl, heb het spel voor de 100% maar weet niks van een pijl? bedoel je zo'n een stipje in de kaart als pijl?Pijlen komen in veel missies voor, maar voor sommige mensen is elk gekleurd stipje een pijl.Je hebt al geen pijlen meer bij GTA sinds GTA III. Dus ik denk een bug. Als je reload en je hebt hem nog steeds dan denk ik dat je new game moet starten.Dan denk ik dat jij een bug hebt sinds GTA III! Een pijl in SA geeft voornamelijk personen en missie-pick-ups aan en natuurlijk die grote gele pijlen (ook bekend als enex) bij de ingangen van de verschillende gebouwen. En in Vice City bestaan ook van die roze pijlen (ook in de vorm van en pijl). Bewerkt: 21 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.