Sprudel Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Beste, Ik heb ooit eens San andreas op playstation gespeeld(wat ik niet goed vond) en ik was aan het rondrijden tot ik een grasmachien tegen kwam het probleem is nu ik weet niet meer waar het stond maar Kan het grasmachien op San andreas Pc te vinden zijn?? afterzz Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) Beste,Ik heb ooit eens San andreas op playstation gespeeld(wat ik niet goed vond) en ik was aan het rondrijden tot ik een grasmachien tegen kwam het probleem is nu ik weet niet meer waar het stond maar Kan het grasmachien op San andreas Pc te vinden zijn?? afterzz Een grasmachine? Zover mijn kennis rijkt is er helemaal gen grasmachine... Of bedoel je de Frees? ( http://nl.wikigta.org/wiki/Frees_%28GTA_San_Andreas%29 ) Die gekoppelt kan worden aan een Tractor ( http://nl.wikigta.org/wiki/Tractor_%28GTA_San_Andreas%29 ) . Misschien zag je daar een grasmachine in... MegaPilot. EDIT: Misschien een modificatie waardoor er een grasmachine in het spel zit? Maar 'k denk dat je niet kunt modden met de PS2 versie... EDIT 2: Wat er in de PS2 versie zit, zit ook in de PC versie he. Misschien hier en daar kleine uitzonderingetjes. [ Graphics zijn natuurlijk beter op de PC versie ] Bewerkt: 21 juli 2008 door MegaPilot Reageren
.Timothy Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Tot voor kort wist ik ook niet dat er een grasmachine in het spel zat, maar hij zit er inderdaad in.. Het autootje heet de Mower, dit zijn z'n vindplaatsen. Het was makkelijk op te zoeken door op de Voertuigen-pagina op soort te sorteren, wat sinds kort mogelijk is (zeer handig!). Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Tot voor kort wist ik ook niet dat er een grasmachine in het spel zat, maar hij zit er inderdaad in.. Het autootje heet de Mower, dit zijn z'n vindplaatsen. Het was makkelijk op te zoeken door op de Voertuigen-pagina op soort te sorteren, wat sinds kort mogelijk is (zeer handig!). Ik dacht dat hij bedoelde zo een gewoon grasmachine. MegaPilot. Reageren
Fido Dido Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Ik heb San Andreas nu al een paar keer uitgespeeld. Maar ik heb nog nooit een Frees gezien. En een mower ook niet. Ik ga ze toch maar eens opzoeken. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Je kunt ze gewoon vinden in verschillende tuinen bij Mulholland. Meestal zijn ze daar beschikbaar. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 In Palomino Creek staat er een boom in een grasmaaier ... of een grasmaaier om een boom. Het is natuurlijk afhankelijk van welke kant je het bekijkt. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) Offtopic: Ik heb San Andreas nu al een paar keer uitgespeeld. Waarom heb je in je handtekening dan staan; San Andreas: 35% Bewerkt: 23 juli 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Sprunk Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Bumb* Deboel je niet DEZE? Die is trouwens wel leuk, als je ermee over mensen rijdt komen die als stukjes aan de achterkant eruit Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) Bumb*Deboel je niet DEZE? Die is trouwens wel leuk, als je ermee over mensen rijdt komen die als stukjes aan de achterkant eruit Dat is geen grasmachine maar een oogstmachine. Deze is verkrijgbaar tijdens Body harvest hierbij moet je een Harvester stelen en dan proberen te ontsnappen aan de 2 overige voertuigen die je proberen te doden. Wat ook wel leuk is dat deze voertuigen niet op de weg voorkomen maar alleen op de weilanden om te oogsten. Bewerkt: 26 juli 2008 door GekkieJ01 Reageren
Sprunk Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Het kan toch zijn dat hij hem als grasmachine aan zag Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Heb jij ooit zo'n grote Grasmachine gezien? , ik verwacht wel dat Sprudel het verschil weet tussen een oogstmachine en een grasmachine. Reageren
Sprunk Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Het is toch een tijdje geleden! En bovendien zag ik dat ding ook als een grasmaaier aan. Maar ik zal nog eens iemand helpen zeg... Reageren
Royboow Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Offtopic:Ik heb San Andreas nu al een paar keer uitgespeeld. Waarom heb je in je handtekening dan staan; San Andreas: 35% * Bump * mischien is ie voor de 4de x bezig en zit ie al (pas) op 35% Reageren
A-Traxx Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 handig, kan ik bij CJ eindelijk zen gras eens afrijden Die gast doet ook niets in z'n tuin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.