~Lance Vance Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Ik wilde vandaag MTA DM weer eens installeren omdat ik genoeg had van SA-MP, zegt die dat ik een account moet maken. Dus dat doe ik, maar dan kan ik vervolgens niet inloggen omdat ik maanden geleden ooit eens een account heb gemaakt waar ik de gebruikersnaam en wachtwoord al niet meer van weet. Serieus kom op nou jongens wat is dit voor een kloten systeem? Dus als je een keer een account heb gemaakt en je weet de naam niet meer kan je nooit meer MTA spelen? Waar slaat dat in vredesnaam op? Waarom kan ik niet gewoon inloggen met een nieuwe account? Als iemand weet hoe ik deze bullshit kan oplossen, laat het alsjeblieft horen. Reageren
Joriz Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Als iemand weet hoe ik deze bullshit kan oplossen, laat het alsjeblieft horen. Ik neem aan dat er mogelijkheden zijn om je huidige account weer te bemachtigen. Zo staart er in de map van MTA zover ik weet een bestand waar je naam wordt opgeslagen. Op dit forum mag je ook maar 1 account hebben. Behalve met ons e-mailen als je gegevens kwijt bent kan je ook hier op inloggen op wachtwoord vergeten klikken waarna je jou gebruikersnaam of e-mail adres kan invullen. Ik neem aan dat het bij MTA ongeveer hetzelfde gaat. Reageren
Chan_Young Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 De Nieuwste MTA:DM Dp2.3 Hoeft dat niet meer, Er waren teveel klachten Over het systeem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.