Tmzom Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 Hallo... Wie van jullie hier hebben Soul Caliber 2? Ik zou dit graag willen weten omdat ik het zelf ook heb gehad. Ik vin het wel een tof spel...Leuke wapens enzow..> Maja iemand ervaring met dit spel? ben nog pas noob dus mischien dat iemand me kan helpen Reageren
Yohan Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Jah man hele coole game.. Als je het mij vraagt deze beste beat em up game ooit.. Dat natuurlijk wel door de wapens komt.. B) Wat wil je weten noobie..? Reageren
Funktipus Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 De graphs zijn enorm mooi. Ook het feit dat je wapens kan gebruiken is enorm tof, alleen zorgt dat er weer voor dat het echte beat em up element verdwijnt. Daarom zal dit spel nooit Tekken4 (voor mij persoonlijk) van de eerste plaats afstoten, dat kan alleen Tekken5 nog doen Even een kleine opmerking: omdat ik het zelf ook heb gehad. Je hebt het gehad, dus nu niet meer .. of hoe moet ik dat lezen? :blink: Reageren
Tmzom Geplaatst: 18 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Kijk ik was jarig en ik had m al maar mocht pas na mijn verjaardag spele :angry: Tis wel cool spel jah...Heeft een 10 gekregen van de keuringsdienst :blink: Reageren
Funktipus Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Ik neem aan dat je de PS2 versie hebt gekregen? Vond het eigenlijk wel jammer dat ik geen Link of Spawn kon spelen :angry: Die zaten wel weer in de X-Box versie (The Spawn) en de Cube versie (Link) Reageren
Yohan Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Jah Spawn is cool.. Ik own een Cube dus ik had Link... Tekken vind ik persoonlijk een beetje te oud spel :blink: En die wapens geven juist een nieuwe dimensie aan het beat em up genre.. B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.