Jump to content

Snapshots

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan nu naar San Fierro en ik wil die Snapshots doen.

Maar sommige van mijn Snapshots zijn onzichtbaar.

Als ik dan een foto maak van de plek waar hij eigenlijk zou moeten zijn dan heb ik hem wel.

Dan staat er dat ik een foto heb gemaakt van een snapshots.

IS dit een bug?

Geplaatst: (bewerkt)

Je ziet de Snapshots enkel door je lens he. ^_^

En dat je er sommige niet ziet, dat is oftewel:

het is overdag ( dan zie je ze meestal niet),

of je zoekt gewoon niet goed. :7

Maar gewoon de plek fotograferen waar die Snapshot is,

is genoeg,

het is eigenlijk niet nodig dat je de Snapshot ziet ^_^

MegaPilot. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot

's Nachts zullen ze inderdaad op gaan lichten, hierdoor zijn ze een stuk makkelijker te vinden. Te tijden liggen tussen ongeveer 20:00 tot 06:00 meende ik. Let overigens ook goed op de radar, met name de richting van de noord-blip.

Bewerkt: door VWO-er
Ik kan nu naar San Fierro en ik wil die Snapshots doen. Maar sommige van mijn Snapshots zijn onzichtbaar. Als ik dan een foto maak van de plek waar hij eigenlijk zou moeten zijn dan heb ik hem wel. Dan staat er dat ik een foto heb gemaakt van een snapshots. IS dit een bug?
Nee dat is geen bug, dat is heel normaal. Als er bladeren o.i.d. tussen de lens en de snapshot zitten dan zie je 'm niet maar haal je 'm wel. En soms als je net niet te ver weg bent om de snapshot te maken maar wel te ver bent om de snapshot te zien kan het zijn dat je 'm alsnog haalt. Maar dat is eigenlijk alleen handig als je de plaatsen uit je hoofd kent en dus bijna blindelings de snapshots kan vinden. Maar absoluut geen bug, als je het spel op de PC speelt kan je met SAMA controleren welke je nog niet gemaakt hebt of als je twijfelt of je wel de goede snapshot hebt gemaakt (waar je dus naar op zoek was).

Een mooi voorbeeld van een snapshot die je wel kan maken zonder te zien is overigens de snapshot boven het vliegdekschip: Ga buiten de marine-basis tussen de ingang en de brug staan, zo dicht mogelijk tegen de kade. Zoom dan zo ver mogelijk in op het marineschip, aan de zijkant zie je het nummer 69, hier moet je op inzoomen. Als je dan een foto maakt heb je die snapshot zonder dat je dat roze-balletje hebt gezien. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Staat er op de site ergens een onderdeel waar je kunt zien waar je fototoestellen kunt vinden? Ik wil snapshots maken maar ik heb geen fototoestel...

Geplaatst:

Ga naar Wikigta > GTA San Andreas > Wapens > Handheld Items > Camera en daar staat een link naar de vindplaatsen. Oh zo simpel. ^_^

Het is handiger om ze direct te doen na de missie The Green Sabre, dan heb je zoveel fotorolletjes dat je ze niet meer ziet in de HUD, of na de missie Photo Opportunity: dan heb je ook bijna oneindig veel fotorolletjes. ;)

Geplaatst:

Ja ik weet dat ik ze alleen door de lens zie.

Maar dan zie ik ze ook niet altijd.

Ookal sta ik er recht voor.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...