Jump to content

2 Vragen


stefan0077

Recommended Posts

1. als ik multiplayer ga doen en ik doe quick match dan kom ik iederekeer in een server waar voor 4 man in zit ofzo. kan je daar wat aan doen? zoiets als een server lijst is er niet toch?

2. Als ik wil daten dan druk op date bij iemand en dan kijk ik weer bij die persoon en dan staat dat date er weer en bij kiki drukte ik date en keek ik weer terug en toen kon ik e rook niet meer op drukken

Hoor jullie wel!

EDIT: oja is er een kaart van de gebouwen waar je in kan of kan iemand die maken?

en een apparte kaart van de plekken die je kunt beroven en hoe doe je dat?

Bewerkt: door stefan0077
Link to comment
Delen op andere websites

Vraag 1. Die is voor iemand anders.

Vraag 2. Moeilijk hoe jij 'm stelt. Maar ik begrijp dat jij op love-meet.net was en jij drukte op Date op de pagina van Kiki, en toen was de Date knop weg, Dat komt omdat je niet een dubbele op 3dubbele request kunt aanvragen. En 1 keer drukken is meer dan genoeg, je moet dan ff wachten en dan komt vanzelf een mailtje (duurt meestal 1 ingame dag). En dan ga je naar die afgesproken plaats.

Link to comment
Delen op andere websites

1. als ik multiplayer ga doen en ik doe quick match dan kom ik iederekeer in een server waar voor 4 man in zit ofzo. kan je daar wat aan doen? zoiets als een server lijst is er niet toch?

2. Als ik wil daten dan druk op date bij iemand en dan kijk ik weer bij die persoon en dan staat dat date er weer en bij kiki drukte ik date en keek ik weer terug en toen kon ik e rook niet meer op drukken

Hoor jullie wel!

EDIT: oja is er een kaart van de gebouwen waar je in kan of kan iemand die maken?

en een apparte kaart van de plekken die je kunt beroven en hoe doe je dat?

1. Server lijst heb ik zelf niet gezien nog. Als je Costum Match doet,

kun je redelijk vaak een eigen spel startern.

2. Kun je dat misschien in ABN vragen? Ik snap de vraag namelijk niet.

Link to comment
Delen op andere websites

1. als ik multiplayer ga doen en ik doe quick match dan kom ik iederekeer in een server waar voor 4 man in zit ofzo. kan je daar wat aan doen? zoiets als een server lijst is er niet toch?

2. Als ik wil daten dan druk op date bij iemand en dan kijk ik weer bij die persoon en dan staat dat date er weer en bij kiki drukte ik date en keek ik weer terug en toen kon ik e rook niet meer op drukken

Hoor jullie wel!

EDIT: oja is er een kaart van de gebouwen waar je in kan of kan iemand die maken?

en een apparte kaart van de plekken die je kunt beroven en hoe doe je dat?

Heey, dat zijn vier vragen!

1. die is er nog niet, en ik mis dat ook, nu kom je soms bij noobs terecht en kan je niet kijken of het wel is met bv. welke wagens ze rijden ofzo en welke baan.

2. normaal moet je dan naar hun toe rijden, en dan komt er een blip op de radar, met bv. Roman met zijn R dacht ik.

3. die is er, zoek maar met de zoekfunctie zoiets als 'Betreed bare gebouwen'.

4. Dit kan alleen bij winkels, behalve Perseus, de rest moet je naar de kassagast lopen, neerknallen en naar de kassa lopen en dan L1 of LB drukken, neerknallen hoeft niet perse.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Als ik een race doe rijden we toch wel vaak met veel meer dan 4 mensen. Je kunt je NAT type even bekijken bij de netwerk instelling (ps3 gebruikt nat type 3, 2 en 1, xbox gebruikt iets van strict, open en nog eentje.

Als je nat type gelimiteerd is (dwz, nat type 3 voor ps3 en strict voor xbox) dan zal je niet alle mensen zien die er eigenlijk in de lobby zijn. De mensen die je ziet zou je mee kunnen racen maar de mensen die je niet ziet, kunnen niet worden 'gepinged' en na een timeout verschijnt er, one or more players have been disconnected.

Als je deze error nog nooit gezien heb zit je wel goed met je nat type.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...