Kloep Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Ik kon niks vinden met de zoekmachine, maar ik kan me haast niet voorstellen dat dit nog niet in gevonden. Maar ik post het dan tog maar even... Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) Het heet gewoon zo omdat het in Holland ligt. Niet echt een EE Bewerkt: 21 juli 2008 door GTAGijsso Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Het heet gewoon zo omdat het in Holland ligt. Niet echt een EE Sinds wanneer ligt Liberty City in Holland? Reageren
Joriz Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Het heet gewoon zo omdat het in Holland ligt. Niet echt een EE Die wijk in gta heet inderdaad holland. In gta4 hebben alle wijlen en buurten fictieve namen en niet de echte namen van new york. Holland heet in new york namelijk Harlem wat inderdaad is genoemd nnaar de nederlandse stad Haarlem. Vandaar heet die wijk dus holland in gta4 Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Het heet gewoon zo omdat het in Holland ligt. Niet echt een EE Die wijk in gta heet inderdaad holland. In gta4 hebben alle wijlen en buurten fictieve namen en niet de echte namen van new york. Holland heet in new york namelijk Harlem wat inderdaad is genoemd nnaar de nederlandse stad Haarlem. Vandaar heet die wijk dus holland in gta4 Maar is het dan wel of geen EE? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.