bertyball Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 deze lukt mij dus echt niet, die mannen sprinten direct, terwijl het bij mij langer duurt tegen wanneer ik sprint, bij de start, vertrek ik zelf al voor ik mag vertrekken, zodanig dat ik eerste ben bij het begin, maar nog altijd lukt het mij niet, zonder reden begin ik ineens te draaien, en ben ik direct laatste, k*tchallenge vin ik Reageren
Remi-X Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) houd je de sprint knop ingedrukt of druk je jezelf er gek op? als je veel keren drukt op het sprint knopje ga je sneller en sneller accelereren. EDIT eeuhm, sprint knopje klinkt raar ja, maar ik weet niet op welk platform jij het speelt, dus het is wel het knopje om gewoon te rijden he die moet je snel achter elkaar inklikken of drukken Bewerkt: 21 juli 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
bertyball Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 houd je de sprint knop ingedrukt of druk je jezelf er gek op? als je veel keren drukt op het sprint knopje ga je sneller en sneller accelereren. ik druk er gelijk nen gek op, maar als ik ee,n bocht wil pakken, stop ik al met sprinten Reageren
Donwell Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) Je moet met een 'slip' door de bocht gaan, op de PC is dit spatiebalk. Op de PS2 was het 'R1', en op de XBox 'R'(?). Hiermee kun je snel door de bocht, en kun je snel verder. Als de bocht genomen is, snel weer sprinten tot de volgende bocht. EDIT@Koe Klopt inderdaad.. Punt is dat ik de controls ervoor niet kon vinden en zelf niets afweet van de controls op de consoles.. Even aangepast voor de duidelijkheid. Bewerkt: 22 juli 2008 door Donwell Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Als je op een fiets de handrem gebruikt rem je met het achterwiel, met de gewone rem/achteruit rem je met het voorwiel. En ik neem aan dat jij kan fietsen? Probeer maar eens al je tanden te behouden door met volle vaart de voorrem te gebruiken: dat kan best lastig worden! Zo gaat het ook ongeveer in het spel; als je te snel gaat en je gebruikt de voorrem zal CJ eerder vallen dan wanneer je de handrem (achterrem) gebruikt. Ik denk dat Donwell dat probeerde duidelijk te maken, hij slaat de plank alleen een beetje mis, de handrem zit bij de PS2 niet onder het kruisje ... met dat kruisje geef je namelijk 'gas'. De handrem op de PS2 is R1, volgens mij op de xbox de R. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.