_-_sanandreas_-_ Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 ik het sa... als ong. 2 jaar en ik heb 1maand ong.. leren modden. maar nu wil ik ook zelf mods maken ik heb dan wel van die programma`s gedownload maar die zijn allemaal K.U.Tik wil heel graag zelf ook mods maken als jullie me kunnen helpen ...alsvast bedankt Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 ik het sa... als ong. 2 jaar en ik heb 1maand ong.. leren modden. maar nu wil ik ook zelf mods maken ik heb dan wel van die programma`s gedownload maar die zijn allemaal K.U.Tik wil heel graag zelf ook mods maken als jullie me kunnen helpen ...alsvast bedankt Ik zou je zo niet kunnen helpen, maar mischien mijn grote vriend wel. Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 dat moet je met txd editor doen of een zelfde soort programma, je kunt het gewoon vinden op de bekende gta sites. Reageren
_-_sanandreas_-_ Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 haha ik heb heel google al afgezocht maar ik vindt niks goed miss kan ik het wel gwn niej Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 >Master Tutorial List< Neem daar een kijkje, want er zijn vele verschillende soorten modding (zie hier), en de meeste kosten veel tijd en inzet om het te leren. Reageren
wesley123 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) haha ik heb heel google al afgezocht maar ik vindt niks goed miss kan ik het wel gwn niej www.gtainside.com www.gtagarage.com www.thegtaplace.com www.gtaplanet.de Die kun je gewoon met google vinden, volgns mij kijk je gewoon niet goed. EDIT: je hebt niet gezocht, als ik gta downloads in typ op google vond ik op de eerste pagina al 4 sites. Bewerkt: 25 juli 2008 door wesley123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.