Jordy_Wvl Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Hello Guys,Ik heb net even gekeken bij FERRY TERMINAL. En wat dacht je die meeuwen vliegen daar echt rond. Ze vliegen steeds rondjes. Ik heb geprobeerd om ze dood te schieten. Maar ik kon niet zien wat er gebeurde want er vloog er steeds 1 rond voor de letters FERRY TERMINAL. Toen ik er met een shotgun op schoot leek het of de meeuw in het water viel maar ik kon het niet goed genoeg zien. Want ik stond in een boot die er nogal ver vanaf lag. Dus dit moet ik toch nog even verder gaan onderzoeken. 1 ding als je zelf nog wilt gaan kijken. De meeuwen vliegen er alleen overdag met mooi zonnig weer. Anders kun je zoeken wat je wilt maar dan zie je ze toch echt niet. kun je ff een snapmap maken, want ik weet dat niet zijn Reageren
FerryN Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 COD4 kon je ook honden afschieten, en hebben die de dierenbescherming achter zich gekregen? Reageren
rjravi1 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 in welke missie was dat dan????? en goed ontdekt Sjorzzz Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Hello Guys,Ik heb net even gekeken bij FERRY TERMINAL. En wat dacht je die meeuwen vliegen daar echt rond. Ze vliegen steeds rondjes. Ik heb geprobeerd om ze dood te schieten. Maar ik kon niet zien wat er gebeurde want er vloog er steeds 1 rond voor de letters FERRY TERMINAL. Toen ik er met een shotgun op schoot leek het of de meeuw in het water viel maar ik kon het niet goed genoeg zien. Want ik stond in een boot die er nogal ver vanaf lag. Dus dit moet ik toch nog even verder gaan onderzoeken. 1 ding als je zelf nog wilt gaan kijken. De meeuwen vliegen er alleen overdag met mooi zonnig weer. Anders kun je zoeken wat je wilt maar dan zie je ze toch echt niet. kun je ff een snapmap maken, want ik weet dat niet zijn Voor de locatie van die meeuwen bij de FERRY TERMINAL ZIE SNAPMAP. Klik hier niet voor de snapmap Oja rjravi1 welke missie bedoel je precies? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) Hello Guys,Ik heb net even gekeken bij FERRY TERMINAL. En wat dacht je die meeuwen vliegen daar echt rond. Ze vliegen steeds rondjes. Ik heb geprobeerd om ze dood te schieten. Maar ik kon niet zien wat er gebeurde want er vloog er steeds 1 rond voor de letters FERRY TERMINAL. Toen ik er met een shotgun op schoot leek het of de meeuw in het water viel maar ik kon het niet goed genoeg zien. Want ik stond in een boot die er nogal ver vanaf lag. Dus dit moet ik toch nog even verder gaan onderzoeken. 1 ding als je zelf nog wilt gaan kijken. De meeuwen vliegen er alleen overdag met mooi zonnig weer. Anders kun je zoeken wat je wilt maar dan zie je ze toch echt niet. kun je ff een snapmap maken, want ik weet dat niet zijn http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=253,266 Sorry voor de dubbele post er ging iets fout. Bewerkt: 22 juli 2008 door Sjorszzz Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 snap ik ook wel want ze willen niet dat alle kindjes die dit kopen constant allemaal dieren kapot gaan schieten dan krijgen ze de dierenbescherming straks nog op hun dak xD Bij Assassins Creed kan je je paard ook slachte Echt waar? nee je l*lt. Dat is toch bij de missies bij die telefoonpaal? Moet ik toch nog eens gaan proberen dan. Assasins Creed is een ander spel dan GTA IV. Meer info vind je hier. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 COD4 kon je ook honden afschieten, en hebben die de dierenbescherming achter zich gekregen? Ja en je kan ook de nek breken Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 HEE... Wacht eens even. jullie zeggen dat er geen dieren in GTA IV zijn. Nou mooi wel hoor (behalve Flying Rats en meeuwen). Wat dacht je van RATMAN?? whaha grapje[/font] Reageren
rjravi1 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 daar was al over gesprokken.. hij bestaat niet.......! Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 dieren maakt niet uit zijn genoeg spellen met dieren erin die je af kan maken Reageren
rjravi1 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Hello Guys,Ik heb net even gekeken bij FERRY TERMINAL. En wat dacht je die meeuwen vliegen daar echt rond. Ze vliegen steeds rondjes. Ik heb geprobeerd om ze dood te schieten. Maar ik kon niet zien wat er gebeurde want er vloog er steeds 1 rond voor de letters FERRY TERMINAL. Toen ik er met een shotgun op schoot leek het of de meeuw in het water viel maar ik kon het niet goed genoeg zien. Want ik stond in een boot die er nogal ver vanaf lag. Dus dit moet ik toch nog even verder gaan onderzoeken. 1 ding als je zelf nog wilt gaan kijken. De meeuwen vliegen er alleen overdag met mooi zonnig weer. Anders kun je zoeken wat je wilt maar dan zie je ze toch echt niet. kun je ff een snapmap maken, want ik weet dat niet zijn Voor de locatie van die meeuwen bij de FERRY TERMINAL ZIE SNAPMAP. Klik hier niet voor de snapmap Oja rjravi1 welke missie bedoel je precies? nee ik had het over FeryN Reageren
Harrison Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Ja goed idee we noemen er 1 meeuwen in Liberty City. Is dat wel normaal Nederlands? Reageren
rjravi1 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 hij bodoelt dat we een forum de naam meeuwen in lc geven volgens mij is dit wel normaal nederlnads Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 hij bodoelt dat we een forum de naam meeuwen in lc gevenvolgens mij is dit wel normaal nederlnads nederlnads Haal jij je vis ook bij Willep de Vriep Vistransploft ofzo? Reageren
rjravi1 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 nee XD sry voor me typ foutje,,,, k heb het vaker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.