Jump to content

Kan geen missies doen, geld tekort!

Recommended Posts

Geplaatst:
Pak een zwarte Boxville, wacht tot het nacht is, parkeer hem midden in Grove Street, en start de Burglary missie. En plunderen maar :D Niet sluipen, gewoon rennen, spullen oppakken, en snel weer naar buiten rennen. Als je zo effe doorgaat heb je flink wat geld bij elkaar.

Even een toevoeging hiernaan.

• Het beste is om vlak bij het Johnson Huis in te breken, dat is dus in de wijk Ganton. In Ganton staan dus veel lage huizen met veel spullen en de rit naar de opslag na afloop is makkelijk te maken.
  • Als je tijdens het sluipen de shotgun selecteert en ook richt zal CJ veel harder lopen dan normaal, zonder dat de "Noise-bar" vol zal lopen. Tijdens het lopen met een doos moet je ook de shotgun selecteren, alleen dan niet richten, dan laat CJ de doos namelijk weer vallen, je loopt echter nog wel harder dan normaal in sneak-mode.

Nog een toevoeging: Je kan ook bukken.

Dan loop je ook veel harder en toch blijft de noise bar leeg.

Maar als je dan met een doos loopt kun je niet bukken. ;)

Maar inplaats van de shotgun kan het ook met een SPAZ dacht ik.

Geplaatst:

Wil je snel geld verdienen dan is het beste om met de hunter te werk te gaan.

Maar waar ik eerder lees dat je de vlieg school nog niet hebt.

maar nog een tip

Koop 1 keer SMG bij de ammunation bij een ammunation kan je een challenge doen

ga daar naat toe. als zo cutsene begint moet je enter gaan drukken dan krijg je het dubbelen van je kogels.

als je munitie vol is dan moet je politie motoren verzamelen zoek zo veel mogeijk en zet ze alemaal in je verschillen garages (als het kan in lv) pak een motor en doe het missie.

Als je motor bijna ontploft zet je em in je dichtbijzende garage en pak je je anderen moter.

En ga verder.

OF je kan een cheat gebruiken - OHDUDE

Suc6 :tu:

Geplaatst:

Vigilante is sowieso niet de snelste manier om rijk te worden en de ammu-nation levert geen geld op. Maar ik denk dat het zinloos is om uberhaupt nog te reageren. Ik denk dat de TS geholpen is aangezien hij niet meer reageert en al 2 dagen niet on-line is geweest op het forum. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...